Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

@Gerald.

Dus dat wordt vrijdagmorgen effe snel een bakkie doen en dan weer rap naar huis om verder te bouwen :wink: mooi dan kan ik s'middags nog effe de Kaasjager uitlaten, of verder bouwen aan de FW natuurlijk :wink:

See you. Ger.

Hoi Gerald jouw ledringen werkte perfect.!!!!!!
Vervoer van een grote F16 en iets kleinere F15.
Oeps geen probleem.

109_0100.jpg

109_0099.jpg

109_0101.jpg

109_0097.jpg

Oja wat vliegt die bak geweldig.!!!!!

Groeten Han.

Nou voor die duikfles moet ie zo te zien nog een gaatje vinden, misschien op het gaspedaal?!?!?

He Gerald, volle bak haha. Ik heb het schot in mijn zafira (grijs kenteken) gehalveerd en kan de grote en zelfs de 'kleine' F16 ook meenemen.
Ideetje voor als je net wat meer speling wil hebben. :D

Grt,
Peter

Duikfles is wel handig met snelstarten, want de F-16 start binnen no time. Effe gloeien, beetje lucht, en "PLOP", het loopt al.
Machtig om te zien, zeker vanaf de flight-line!
Die parelmoer is in de zon echt geweldig, niet op een foto te vangen!

knap omdat allemaal in een gewone auto te krijgen.
het gaat echt maar net volgens mij , zelfs de bekleding van de achterklep was net te veel . ;)

Hoi Gerald jouw ledringen werkte perfect.!!!!!!
Vervoer van een grote F16 en iets kleinere F15.
Oeps geen probleem.

Groeten Han.
Ja, mooi spul die lampjes! Hoewel het sterke zonlicht was gisteren waren ze nog wel te zien. Tijdens een typisch nederlands grijze dag is het helemaal mooi! ;)

knap omdat allemaal in een gewone auto te krijgen.
het gaat echt maar net volgens mij , zelfs de bekleding van de achterklep was net te veel . :wink:
Hoi Erik, goed gezien! De achterklep binnenkap moest er af anders past de grote F16 er nét niet in.....nu nét wel ha ha ha. Marijn heefd zijn radome demontabel gemaakt en dat scheelt een stuk voor een normale station auto.

Hier nog een filmpje van de led AB-ring. Het mooie aan de kleine controler van Xicoy is dat er meerdere kanalen op zitten. Zo kunnen de twee nozzles apart "ontsteken"...., mooi spul!

Groetjes,
Gerald

Laatst bewerkt door een moderator:
Straks nemen ze de wereld nog over

En als je de achterklep nu open laat tijdens het rijden heb je nog exstra voorstuwing ook
hahahahaha

Laatst bewerkt:
Weinig nieuws hier maar er gebeurt genoeg! Heb net m'n Sebart Angel afgebouwd en is klaar om ingevlogen te worden, kunnen we ook in de winter lekker wedstrijd trainen. ;)

Daarnaast druk bezig met een nieuwe GR180 turbine te bouwen, deels als reserve motor voor m'n wedstrijd kist, deels voor een nieuw speeltje.........de F16 gaat een broertje krijgen! Deze zal minder schaal worden maar kan er wel veel vaker en ook op gras mee trainen zodat we het schaalmodel minder hoeven te gebruiken met dus ook minder kans op snelle slijtage of schade. (Want ik vlieg er het liefst zoveel mogelijk mee....)

Linkje naar motor draadje: [18237] kj66-conversies-14

Groetjessss,
Gerald

GroteFoto-RM3PJQHL.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Sneak preview.....

.........de F16 gaat een broertje krijgen! Deze zal minder schaal worden maar kan er wel veel vaker en ook op gras mee trainen zodat we het schaalmodel minder hoeven te gebruiken met dus ook minder kans op snelle slijtage of schade. (Want ik vlieg er het liefst zoveel mogelijk mee....)

Deze gaat'em worden......de J-369 :). Nét terug vanuit Springfield training onderdeel usa, nu bij 313 volkel. De Springfield markings staan nog op de staart.

GroteFoto-N4XVHRMH.jpg

GroteFoto-CQGY3EW4.jpg

Zoals gezegd zal hij in eerste instantie minder schaal worden maar wél met de potentie om een upgrade tot superschaal te maken mocht ik een ongeluk krijgen met m'n oranje wedstrijd bak. Gisteren een mooie rondleiding rond deze kist gekregen van één van onze forum vrienden ;) en een paar honderd foto's geschoten, daar begint het met een schaalkist altijd mee.

Maar da's iets voor volgend jaar, eerst m'n motortje afmaken, daarna "effe" een nieuw onderstel in elkaar knutselen en daarna.... hoopjes werk weer....!

Groetjes,
Gerald

Effe.... je laat het bijna klinken alsof je even een calmato inelkaar zet :)

Zit er nog zoveel verschil tussen de kisten dan?

Effe.... je laat het bijna klinken alsof je even een calmato inelkaar zet :)

Zit er nog zoveel verschil tussen de kisten dan?
Vandaar ook "effe" tussen aanhalings tekens....;) Onderstel alleen al gaat me weer een paar maanden kosten, hoewel het niet meteen op schaal gemaakt hoefd te worden, enkel functioneel.

Erg veel verschil is er inderdaad niet, behalve dan de tweezitter uitvoering. Bleek dat Marijn nog een conversie mal heefd liggen die hij graag nog eens een keer in uitvoering wil zien in kit-vorm. Daarnaast zijn de velen foto's meer voor het extern kleurenschema en alle markings. Die zijn totaal anders en later moet ik er ook weer een documentatie pakket van samenstellen als bewijslast voor de jury.

Grtz,

Back