Hallo Gerald,
Ik gebruik wel een pultzender maar misschien dat je via een omweg tot het zelfde resultaat kan komen.
Vroeger gebruikte ik een on/off ventiel voor het remmen wat makkelijk met een schakelaar bediend kon worden.
Omdat dit zijn beperkingen heeft bij het remmen op een natte graspiste ben ik de elektronische ventielen gaan gebruiken van Jettronics.
Niet de goedkoopste manier maar je kan het remmen mooi doseren, bij mij ook door de downstick te gebruiken.
Alleen heb ik bovenop mijn gasstick een drukknop staan die ik bij het remmen induw zodat ik met een mixer de downfunctie alleen gebruik om te remmen en niet als downroer.
Als extra zou je het gassignaal in dit geheel kunnen bijmixen zodat je in de vlucht bij ongewild aanraken van de remschakelaar / drukknop je hoogtefunctie niet buiten werking zet. Deze zal alleen werken met het gas op vrijloop.
Het lijkt ingewikkeld maar werkt perfect!
Groetjes, Johan
Ik gebruik wel een pultzender maar misschien dat je via een omweg tot het zelfde resultaat kan komen.
Vroeger gebruikte ik een on/off ventiel voor het remmen wat makkelijk met een schakelaar bediend kon worden.
Omdat dit zijn beperkingen heeft bij het remmen op een natte graspiste ben ik de elektronische ventielen gaan gebruiken van Jettronics.
Niet de goedkoopste manier maar je kan het remmen mooi doseren, bij mij ook door de downstick te gebruiken.
Alleen heb ik bovenop mijn gasstick een drukknop staan die ik bij het remmen induw zodat ik met een mixer de downfunctie alleen gebruik om te remmen en niet als downroer.
Als extra zou je het gassignaal in dit geheel kunnen bijmixen zodat je in de vlucht bij ongewild aanraken van de remschakelaar / drukknop je hoogtefunctie niet buiten werking zet. Deze zal alleen werken met het gas op vrijloop.
Het lijkt ingewikkeld maar werkt perfect!
Groetjes, Johan