roost: :celebrate: .......na al het nieuwjaar gevier maar weer eens effe terug getrokken in de hobby schuur....wordt je soms allemaal veel...... :lol: ...altans dat smoesje gebruik ik :wink:
Afgelopen dagen aan stoellekke van het pilootje gewerkt, moet toch een mooie zetel hebben om te zitten tijdens mijn vliegcapriolen... :?
Zoals eerder gezegd maak ik deze helemaal van balsa en ABS, best tijdrovend klusje, vooral omdat ik alles met Humbrol schilder moet je weer een dagje wachten voor je weer verder kan. Rug kussen gemaakt van donkergrijs plak schuim , te koop in 2, 4, 6 mm die ik groen heb geschilderd. Het zuurstof flesje is gemaakt van een houten dowel, effe in boormachine op model schuren en daarna schilderen. Ik heb in het verleden veel plastic modelbouw gedaan en daar nog een hele doos vol met watertransfer restanten, zit altijd wel iets bij om het zaakje te verfraaien.
Nu volgen de instrument panelen en nog wat details onder de canopy, leuk werk maar gaat wel tijd in zitten, wil graag de kist afspuiten maar moet eerst deze tierlantijntjes afhebben......komt goed!
Pilootje maar weer eens in de kist gezet om zaakje te bekijken met biertje erbij, effe afstand nemen is altijd belangrijk, krijg je weer tienmiljoen nieuwe ideen die je nooit af kunt krijgen.......eerst de cockpit maar een afwerken :!:
Groetjes ennehhhh, nog de beste wensen allemaal!
Gerald