H
hezik
Guest
Hij is gewoon smerig mooi 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Frank Hartog zei:Hoi Gerald,
proficiat met de succesvolle vluchten ("deelen tips" horen er nu eenmaal bij een verharde baan.........)
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had het natuurlijk graag gezien maar ja, dit weekend heb ik m'n Mig15 van C-Arf opgehaald in Duinkerken, de concurrentie is in aantocht wees gewaarschuwd :rolling: ,
dus ik zit nu in de huiskamer met alle delen van de kit om me heen verspreid.....
groet,
Frank
Daar heb ik een AMT Mercury voor klaar liggen........Ger Kovacs zei:Welke 'verfstripper' gaat erin :?:
....is vaak idd een leuke puzzel bij die BVM kits heb ik begrepen :lol: , maar wel erg mooi spul hoor.dus ik zit nu in de huiskamer met alle delen van de kit om me heen verspreid.....
Neeeeee :nooo: grapjas, geen BVM kit, deze is een maatje groter (schaal 1:5) vanGerald Rutten zei:....is vaak idd een leuke puzzel bij die BVM kits heb ik begrepen :lol:
Neeeeee grapjas, geen BVM kit, deze is een maatje groter (schaal 1:5) van
Composite ARF
Ger Kovacs zei:maar 12 kilo (dry-weight of take-off weight?) voor een 2 meter span turbine kist is wel heel optimistisch, oke er wordt gezegt dat ie heel goed vliegt met een 80N turbine, voor mijn gevoel is het marginaal, Ehhh, misschien een vliegklaar gereed maak verslagje van de MiG
![]()
ntopic: