Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Wat een geweldige kist! Laast het gehele topic doorgelezen, maar dit is echt geweldig.

Op school staat ook een F-16, met het 50 Years of Nato staartvlak. Deze ziet er echt geweldig uit, Demo team kleuren zijn ook erg mooi. Niet van de echte te onderscheiden.

Maar over die antenne, die ik overigens op meer kisten zie, is het misschien niet een idee om deze in de voorlijst van het staartvlak te verwerken? Of misschien op de voorlijst van het stabilo? Als dat mogelijk zou zijn, dan zou je hem niet meer van de echte kunnen onderscheiden. Of zit je dan misschien met de ontvanger die te dicht bij de Turbine zit?

En vlieg je nog wel op GR? Straks mag ik ook lekker aan die heli's sleutelen op GR, en dan is het wel leuk om daar eens even te gaan kijken bij die club. Afgelopen Oct, Nov, Dec stage gelopen op GR, maar geen moelvliegers gezien?? Waar zitten deze dan?

Groeten Emiel

Bedankt Emiel, ik vlieg met deze kist nog niet zo veel op GR, misschien komt dat nog wel....
Wat die antenne betreft, heb daar een aantal jaar geleden relatief veel mee ge-experimenteerd met wisselende resultaten. De configuratie van nu is in ieder geval het veiligst en dat is voor mij het belangrijkst. Neem niet graag risico's met een veels te dure kist die 350+ km/uur door de lucht suist met 2.5 liter kerosine.......als je begrijpt wat ik bedoel.... :wink:

Wél zul je me vaker met deze kist zien vliegen als het goed is, kom gewoon een keer langs om te buurten!
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=54639

Groetjes,
Gerald

Hoi Gerald.

Wat een geweldig filmpje!!!!!
En klasse gevlogen, mijn complimenten.

En bedank je vader nog even.( die zit niet hier op het forum)
Voor de geweldige discusie en uitleg etc etc over de Beech.
Heerlijk met de man gekletst.

Groeten Han.

Tnx :D

Remparachute nog niet geinstalleerd, wil té veel dingen doen en moet prioriteiten stellen....hebben meerdere modelbouwers wel last van volgens mij..... :wink:

Muziekje.....? Gééén idee... :pim: ...verzamel album mars muziek of zo?

Grt,
Gerald

Gerald, mooie kist, mooi gevlogen.

Ik ken de show niet van de originele f-16 demo, maar zou het prachtig vinden als jij met die kist de gelijke show zou kunnen na doen. Ik ben me wel bewust dat er enkele figuren zullen zijn die met een model niet direct allemaal na te vliegen zijn, maar die mag je dan wel weglaten.

Vele jaren geleden deed Pieter Oudijk dit ook met de NF-5 welke hij in de demo kleuren had geschilderd en waarmee hij de originele show navloog. Hij heeft deze show toen ook voor het originele demo team voor gevlogen op een vliegbasis ergens in den lande. Dit werd toen door het demo team zeer op prijs gesteld.

Gerald Rutten zei:
Onlangs nog filmpje gemaakt van vlucht op Deelen, enjoy:
Dat zag er inderdaad eeeerrrrgggg mooi uit
Het voorstukje was ook erg profecioneel complimenten aan de film maker en de piloot natuurlijk

Jammer dat we jou en je F-16 niet gaan zien in Othee :cry: (het blijft jammer dat werken zoveel vrije-tijd weg neemt)

Wat een super model, echt RESPECT!

Zag 'm gisteren op Volkel staan. Ik ben onder de indruk.

Tnx Marc, was ook leuke ervaring op Volkel. Kreeg uitnodiging van F16 Demoteam om mijn model in hun stand te parkeren waarop ik geen neen zei! 8)
Heefd daar 2 dagen gestaan, veel leuke reacties gehad waarook van het team zelf. Ook poosje met de demo piloot Ralph Aarts gebabbeld en zelfs nog samen zijn display in detail doorgenomen zodat ik deze ook kan oefenen in het klein zeg maar.... :D... errug behulpzaam die mannen.
Model staat er nog steeds, van de week effe ophalen en gelijk mooie duo fotoshoot maken samen met de echte...mooie bekroning op schaal project!

Groetjes,
Gerald

P4150001~0.JPG

Hoi Gerald,

En dan ook nog een paar shots op Omroep Brabant TV!
Zag er goed uit!
In 1 item samen genoemd worden met de piloot van de full scale J-055 en de mensen van de Patrouille de France.
Geinig toch?

En dan de vraag waarom je dit allemaal doet....tsja, een tic !
Je kunt maar moeilijk gaan staan uitleggen dat er Jet A1 fuel in je aderen stroomt ,dat zouden ze niet begrijpen :-)

Filmpje op Vlb.Deelen zag er ook errruuuugggg goed uit, lekker muziekske eronder, grote klasse!

Greetz,en Happy Landings,
Frank

Gerald Rutten zei:
Ook poosje met de demo piloot Ralph Aarts gebabbeld en zelfs nog samen zijn display in detail doorgenomen zodat ik deze ook kan oefenen in het klein zeg maar.... :D... errug behulpzaam die mannen.

Ja dat is echt een goede gozer he, de extra wie ik heb heb ik 2e hands overgenomen van Ralph Aarts, dat is echt een geweldige kerel, daar had ik ook nog wel een hele dag mee kunnen praten.(Heb zelf niet aanwezig kunnen zijn op de opendagen van de luchtmacht, had andere verplichtingen) vondt ik wel jammer, want ga er haast altijd heen.

Grt.

sorry :ontopic:

ik ben beide dagen geweest, maar heb je vandaag pas op omroep brabant gezien 8O !!!

het eerste wat me te binnen schoot was "hé... ken ik die niet van het modelbouwforum?!"

Echt super dat je bij het f-16 team mocht staan! Ik was er vorig jaar ook naar de open dagen geweest, mooie show heeft die f-16 8) Post je de foto's ook hier? Lijkt me een mooi gezicht om ze zo naast elkaar te zien!

Back