Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen zei:Is het voeden van de ecu uit een ander accupakket niet een optie? Dan alleen de min en de puls van de ontvanger naar de ecu en via een aparte stroombron de ecu voeden.
Toch een vreemd verhaal, ik zou eens poolshoogte nemen bij je ECU maker?
Hallo Gerald.
Dat klopt ,ik heb dit zelfde meegemaakt met een fadec ecu , toen ik op m,n tractor en priseas rem wou monteren . Ook op gas aansluiting (3) De ecu werkte , maar de servo voor de rem niet. Heb het later weer geprobeerd met een gewone snelheids regelaar ipv een ecu , en toen werkte het wel. Ik denk dat je een andere kanaal moet pakken , want 3 ,dus gas , word volgens mij compleet ingenomen door de ecu . De ecu, althans mijn ecu werkt met een bepaalde aanstuurspanning , en als daar een verbruiker bij komt dan vind die ecu dit niet leuk ,en haalt dus de spanning weg bij de servo. Je moet maar eens met je volt meter kijken wat er gebeurt , dan snap je het meteen. Alles heeft te maken met veiligheid. Als de ecu niet genoeg aanstuur voltage krijgt , kan hij z,n werk niet goed meer doen.
Het grote accu pakket , word inweze enkel maar gebruikt voor pomp start motor en gloeiplug.
De spanning van de ontvanger , daar werkt de ecu op.
Dit is wat ik ondervonden heb.
Succes,
Martin.
Al met al een zéér gave dag die ik koester......:zon:
Maar mocht jij je niet even uitleven met de echte F-16???
Heb je onderhand wel verdiend toch :wink:
Dit geeft vast een kick, hij is, zoals je zei met grof geweld bezig maar kon toch zo dichtbij komen met het toestel...je kon de demovlieger zó in z'n ogen kijken
Lijkt mij echt een toffe ervaring!!!
Zou het wel willen met een Hunter!!!
Wil je ooit een hunter bouwen?