Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lespinoy zei:dat files weet ik niet,
ik gebvruik de gratis versie van profili v2 en daar kan je exporteren naar dxf, en dan kan je insert block gebruiken in acad..
kuip zei:Ik heb het programmetje ge download, ziet er goed uit, maar ik kan niet zien hoe ik naar DXF kan exporten?? :?:
Ik kan naar diverse file types exporteren maar dxf zie ik er niet bij.
Heb je hints hoe te doen,
Bedankt.
G.J
Wubbe zei:Ik ga het gewoon proberen, zonder pen.
Hoe dik is jouw vleugel? Als ik in Profli de twee profielen gebruik en vertel dat de huid 3 mm dik is, zegt ie dat de huid te dik is. Er komen dan ook vreemde profielen uit, die niet echt bruikbaar zijn.
Ik heb tot nu toe foils 4.2 gebruikt, daar kan ik een huid opgeven van 3mm. alleen kan ik helaas hier geen dxf van maken of op een of andere manier in de tekening plakken.
hoewel ik me herinner dat ik 1,5mm als huid opgegeven heb voor mijn Depronntje,
Hij vliegt erg goed zoals je hebt kunnen zien, ook al is het profiel niet exact.
gj
Verder lukt het me ook nog steeds niet om met profili een dxf te maken, hij zegt dat dit niet gaat met de unregistered version,.
kuip zei:het profiel is een eppler 205 gemodificeerd naar 35% dikte. een beetje vreemd misschien maar werkt prima.
GJ