ok ik heb het nu weer geprint met alle tips de tekening lijkt nu perfect
alles de zoom krijg ik nu neit meer naar 100% deze stond op 97% de schaal lijn van 10cm is dus 9, 5/9,6
hoewel ik dus niet op 100% schaal geprint heb moet het nu dus wel lukken denk ik de 3 % zal niet zo heel veel uitmaken denk ik
de omlijsting heb ik naar 5mm gezet heb een mooie snij machine voor papier dus dat meot ook goed komen
thnx voor de juiste en goede adviezen ken ik eindelijk aan de gang
alleen de 3% zit me dwars maar gaat het zo maar ff proberen de tekening en het verloop tussen de a4's ziet er goed uit
nu wordt het snijden geblazen hihi
nogmaals thnx
grtz lip
edit* nou heren de tekening zit in elkaar de gleuven waar bijv de opbouw enzo op komt zijn netjes 6mm dus het moet zo goed komen
nu vanaaf maar ff de tekening snijden bah vind ik zoeen rot klusje maja
ken ik later vanaaf of morgen ff het depron snijden dat is al een leuker klusje
alles de zoom krijg ik nu neit meer naar 100% deze stond op 97% de schaal lijn van 10cm is dus 9, 5/9,6
hoewel ik dus niet op 100% schaal geprint heb moet het nu dus wel lukken denk ik de 3 % zal niet zo heel veel uitmaken denk ik
de omlijsting heb ik naar 5mm gezet heb een mooie snij machine voor papier dus dat meot ook goed komen

thnx voor de juiste en goede adviezen ken ik eindelijk aan de gang
alleen de 3% zit me dwars maar gaat het zo maar ff proberen de tekening en het verloop tussen de a4's ziet er goed uit
nu wordt het snijden geblazen hihi
nogmaals thnx
grtz lip
edit* nou heren de tekening zit in elkaar de gleuven waar bijv de opbouw enzo op komt zijn netjes 6mm dus het moet zo goed komen
nu vanaaf maar ff de tekening snijden bah vind ik zoeen rot klusje maja
ken ik later vanaaf of morgen ff het depron snijden dat is al een leuker klusje
Laatst bewerkt: