Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De F-16 laten vliegen gaat niet zonder slag of stoot.
Nr 004 wilde ik vandaag de maiden geven. Ik gooi hem op.. beetje trimmen en vliegt als een zonnetje. Haal hem binnen om te kijken of alles nog goed zat. Perfect. Gooi hem op maak een rondje en op het upwind naar crosswind begint het motortje niet helemaal lekker te lopen.
Dus gas naar 1/2 en binnenhalen... Komen er ineens 2 vonken uit !!!!! Hahahaha... het leek de F-16 wel op Volkel 2007 met die birdhit. Gas dicht, haaks om en landen. Dan maar lopen. Eenmaal weer op mijn plek, motortje nagekeken en zag geen vuiligheid of iets dergelijks zitten wat eventueel iets heeft kunnen veroorzaken. Even een testje op de grond en hij stotterde iets. Connectors zaten goed. Geen electronica brandlucht op de ESC en motor. Alles was koel.
Heb net de timing wat anders gezet (had de manual niet bij me op het veld) en hij schijnt het weer te doen. Geen stottering meer.
Zou bijna zeggen dat het motortje nu is ingelopen en dat hij nu op de racestand mag. Of hij is bijna aan het einde van zijn korte maar felle leven. We gaan het mee maken.
Ik zou hem een beetje armer zetten :lol:...........nee, ginne idee met deze gekke dingen. Heb het bij de club wel eens gehoord enze zeiden dat dan de accu bijna leeg was of een té grote prop....De 16 heeft nog steeds de stotter. Je zit wat met het gas te spelen en ineens... een soort hik. Dit is niet goed. Heeft iemand ervaring met een hikkende motor......
Ik zou hem een beetje armer zetten :lol:...........nee, ginne idee met deze gekke dingen. Heb het bij de club wel eens gehoord enze zeiden dat dan de accu bijna leeg was of een té grote prop....
Grtz,
waar staat de timing van je regelaar op?
Als timing motor regelaar niet goed staat, kan het zijn dat je regelaar sneller wilt dan wat de motor kan (of andersom), wat ook resulteert in hikken van motor
hallo,
Ik heb een vraag, ik ben van plan om de f16 J-055 2008 na te maken, voor de depron f-16. wie o wie kan mij helpen om het 'kleurenschema'op de juiste schaal te krijgen? grt Ralph