Weet je al meer?Ik vraag het hem een van de dagen, no problemo!
~Jolmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet je al meer?Ik vraag het hem een van de dagen, no problemo!
Weet je al meer?
~Jolmer
Vanavond waarschijnlijk vliegen als het weer meezit
Heb nu een groot tarwe-veld gevonden waar ik eventueel op zou mogen vliegen.
Maar als zo'n vliegtuig op 100 m afstand in het tarwe land, kan je die dan ooit nog terugvinden
Robert
. Windkracht 3 a 4 gaat nog goed. Zelfs beter met landen. Kan je bijna stil hangen.
eindelijk meer info: het zou gaan om een 3-blads turbine van 40 millimeter (helaas geen bestelnummer te vinden), met een 4200kV binnenloper BA BL1230(HobbyKing Online R/C Hobby Store : BA BL1230 4200kv Brushless Inrunner Motor). Een andere bouwer zou een 50mm turbine gebruikt hebben en die heeft iets meer power, de 40mm heeft nauwelijks overschot.
Ik heb toch slechte ervaringen met wind, regelmatig vliegtuigen in en tegen de boom gevlogen omdat niet zo snel meer wou keren en ik vond het toch wat lastig vliegen, kben ook nog maar een beginner
Ga vandaag een extra versie maken met aparte rolroeren, moeten deze ook 15 mm uitslag iedere kant op?
en de hoogteroeren, hoe hebben jullie die aan elkaar, 2 draden naar 1 servo of de roeren zelf aan elkaar?
Robert
Ik gebruik eigenlijk standaard 50% exponentieel, zelf bij m'n grote jets. Zoiets is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik vind het erg fijn: wél de volledige uitslag aan het einde van de sticks, maar ook "normale" gevoeligheid in het eerste begin van het stuurbereik!Moet wel zeggen dat er wat expo op staat, want hij is best fel met rollen.
Dit zou kunnen, ik heb dit al erg vaak toegepast gezien.en de hoogteroeren, hoe hebben jullie die aan elkaar, 2 draden naar 1 servo of de roeren zelf aan elkaar?
Ik gebruik eigenlijk standaard 50% exponentieel, zelf bij m'n grote jets. Zoiets is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik vind het erg fijn: wél de volledige uitslag aan het einde van de sticks, maar ook "normale" gevoeligheid in het eerste begin van het stuurbereik!
~Jolmer
Je moest eens weten hoeveel nosejobs ik al geknutseld heb......
Grtz,
Gerald
zooo, die ziet er zeker goed uit
Mag ik vragen welke verf je hebt gebruikt?
Jammer van de gekraakte neus, heb dit zelf ook al regelmatig gehad
Gisteren ook weer gevlogen, vanavond waarschijnlijk weer.
Ging zeer goed, bij het landen kon je bijna stilhangen door de wind
Wel 2 keer te ver van me af gevlogen tot ik niet meer kon zien hoe 'tie vloog, dit is gelukkig goed afgelopen, maar zojuist toch wat meer contrast tussen onder en bovenkant aangebracht.
Robert