Je hebt ze goed om zitten (trekken voor UP) maar bij rollen (er moet er een duwen) kan dat een probleem geven.
Dat kan bij mij ook wel eens de oorzaak zijn van het slechte rollen...
Thanx voor de tip!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt ze goed om zitten (trekken voor UP) maar bij rollen (er moet er een duwen) kan dat een probleem geven.
Vanmiddag had ik nog een paar uurtjes en aangezien het windstil was heb ik er naar toegewerkt om vanavond te kunnen vliegen.
.
.
.
Gauw alles gesoldeerd en bevestigd, ondersteuning voor het verenstaal maar even overgeslagen (buiging viel wel mee met het 1mm staal)
Dirk
Heren,
Al dat expirimenteren, leuk maar even een opmerking over het starten:
Door de enorme motoren en props is het moment op de F16 zo groot dat deze spontaan linksom rolt.
Bij de setup met de kleinere motor is het al nodig om van achter gezien het rechter roer +/- 4mm omhoog zetten en de kwaal bij het wegvliegen is een stuk minder.
Ook de prop mag een stuk kleiner, 5x5 APC is een leuke start met 3 cellen.
Ik heb spuitbussen van de action gehaald... werkt prima zolang je niet te dichtbij spuit..
ja die bedoel ik
ik ga dit weekend in zwolle depron kopen 3 en 5mm ze hadden geen 6 mm
is dat erg
ik heb dus vragen welke motor ik moet nemen ik heb een site en daar staan
nog al een paar motortjes met verschillende volt en speed dus daar weet ik
nog niet welke en hoe het zit met de achter vin hoe ik dat dan moet electriche moet maken en zo
en ook met ontvanger dat moet toch op het vliegtuigje en hoe zit het dan met de afstandsbediedinguppydogeyes:
uppydogeyes:
uppydogeyes::razz:uppydo geyes:
uppydogeyes::???::???: