Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker kort door de bocht hoor (al verbaast dat me niets van jou). Een delta zegt iets over de vorm van de vleugels, niets meer of minder. OP heeft een goede motor die niet al te veel toeren toe laat, dus het meest voor de hand liggende is dat hij een delta maakt die goed langzaam kan vliegen. en met 90 cm moet dat best te doen zijn.Op een delta hoort een kleine prop met hoge spoed.
Op een 90cm pibros zou ik de grote guntherprop doen.
En voor die combi zou ik de passende motor zoeken .![]()
Ik zou niet voor een Pibros gaan, dat is een redelijk oud en zwaar model.
't is niet helemaal on-topic, dus zal het kort houden, als ik een setup (motor-accu-regelaar-prop combo) uitzoek voor een toestel is de propmaat zeker iets waar ik rekening mee hou vanaf het begin. Welke prop (ongeveer) is eigenlijk het eerste en daar zoek ik een motor/accu-combi bij die bij ongeveer die propmaat het beoogde vermogen levert(of gebruikt).@Nando
Jou uitleg maakt een hoop duidelijk wanneer een prop afhankelijk is van het model, daar was ik niet opgekomen. Maar in eerste instantie kies je een propellor bij de motor en niet bij het model toch?