Ik denk het laatste
Zonder breather cloth , oftewel toiletpapier wordt het helemaal nix.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch echt gevraagd bij polyservice of daar iets voor nodig was...Ik denk het laatsteZonder breather cloth , oftewel toiletpapier wordt het helemaal nix.
Moesten jullie het ook zo leren?
Als ik mijn vinger op die inlaat kan houden zonder dat het zeer doet (niet lang) is het dan niet veel als pomp?
Ja. Want hoe je ook leest / oplet / dingen voor laat doen, ik ken maar 1 persoon op de wereld die met baggen alles in 1 keer goed doet, en dat is Niels1275. De rest van Nederland leert met vallen en opstaan. En dat is heel normaal.
Niels1275 woont overigens wel weer op een k*t plek om te dlg-en, dus dat maakt eea weer goed
Als je voor de eerste keer je vinger houdt op de slang van een pomp die 0.8 bar vacuum zuigt, dan is dat ook gelijk de laatste keer dat je dat doet.
Niet doen dus....
veel auw, vooral uren later.
Niels1275 woont overigens wel weer op een k*t plek om te dlg-en, dus dat maakt eea weer goed
.
Hahaha Slome!!! ik had het nog zo gezegd! niet je vinger op de slang! toch zelf ff voelen he ;-)......ik had het ook hoor! 0,8 bar pfff das toch niks.... Au godvrd...... ;-)
enne over dat in een keer goed..... het is natuurlijk altijd een keuze wat je wel en wat je niet op het forum zet he ;-)
Ja.. net als de meeste mensen laat ik ook liever mijn beste kant zien. Zolang er maar vooruitgang in zit...Niels1275 zei:enne over dat in een keer goed..... het is natuurlijk altijd een keuze wat je wel en wat je niet op het forum zet he
Ik gebruik van die goedkope wasemkap filters als breather. Is luchtiger als wc papier.
Ik leg wel het weefsel los met wat wc papier even onder het vacuum (een keer het wc papier verversen) dan is de overtollige epoxy er wel uit.
enne over dat in een keer goed..... het is natuurlijk altijd een keuze wat je wel en wat je niet op het forum zet he ;-)
Ik vind het een vreemde hobby, maar dat is de onze denk ik ook vanuit een ander perspectief. "Wat heb je daar nu aan" hoorde ik een Belgische madam eens zeggen toen ze me bezig zag in een wei en behoorlijke korte vluchtjes maakte met mijn HK mini-DLG.Dus je doet je nog mooier voor ook !![]()
tis dyeema vislijn, niet kevlar. bij de hengelsportwinkel, het dunste spul wat onze viswinkel verkoopt is paling.
yep, die van de action.......al is al is 0.8 bar vacuum toch net iets beter![]()
Ik snap het wel een beetje... Mijn vluchtjes waren een stuk minder spectaculair. Slecht gegooid... Duurden niet veel langer dan 20 seconden...vreemde belgen, als ik aan het vliegen ben staan mensen vaak verbaast te kijken over hoelang die in de lucht blijft, moeten ze dubbel vragen of er echt geen motortje oid inzit, en dan nog geloven zijn het bijna niet![]()