Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dit de nieuwe uitdrukking van de week? Ik zie dat deze de laatste tijd te pas en te onpas wordt gebruikt (veelal door jongeren die weer eens op hun lange tenen getrapt zijn overigens. Of getuigt deze uitspraak van een gebrek aan restecp, weet je?)ps 2: ook vind ik het zeer triest dat mr micropuller alle jongeren over een kam wil scheren.
........Geen actie geen reactie. Ofwel eigen schuld dikke bult. Net als de inbreker welke hier 4 kant de deur weer uit getimmerd word. Had hij maartniet in moeten breken, of aan men vrouw moeten zitten , als ze dat niet wil.........
Is dit de nieuwe uitdrukking van de week? Ik zie dat deze de laatste tijd te pas en te onpas wordt gebruikt (veelal door jongeren die weer eens op hun lange tenen getrapt zijn overigens. Of getuigt deze uitspraak van een gebrek aan restecp, weet je?)
PS: ook mooi om te zien dat het merendeel van de personen dat de reactie van de golfers belachelijk vindt nog (of net niet meer) in de categorie "tieners" valt.
Egotripperij vind ik het ook niet van die jongens, want ze waren zo vriendelijk en vooral sociaal om hun grap te delen met de hele wereld.
Heb ik uitspraken gedaan over hoe ik over jongeren denk dan? Jouw reactie op mijn opmerking zegt meer over hoe jij over jezelf denkt.Het boeit me eerlijk gezegd niet echt wat jij over jongeren denkt.
Het slag volk dat zich vandaag de dag cabaretier noemt misschien wel ja, maar ik kan me toch een tijd herinneren dat het er een stuk subtieler en intelligenter aan toe ging. Helaas verlagen veel moderne "cabaretiers" zich tot het niveau van "Jackass" en "Oh, oh, Cherso"Professionele carbaretiers doen niets anders dan mensen of groeperingen belachelijk maken.
Ik hoop dat je er nog zo over denkt als iemand voor de gein de broek van je kont trekt en de video ervan op youtube zet.Egotripperij vind ik het ook niet van die jongens, want ze waren zo vriendelijk en vooral sociaal om hun grap te delen met de hele wereld.
PFRRT, schijt zowat in me broek van het lachen!:rolling::rolling:Ik hoop dat je er nog zo over denkt als iemand voor de gein de broek van je kont trekt en de video ervan op youtube zet.