Deze is leuk, niet iedereen kan tegen een grapje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat over 2 gasten die jackass hebben gezien op tv en denken , dat kunnen wij ook.
Niet meer en niet minder, misschien kunnen we em beter op slot gooien!!

Ik lees net dat een te laag gehalte aan het hormoon oxytocine daarvoor verantwoordelijk is.:idea:
Alle pestkoppen en andere anti sociale randdebielen iedere week verplicht een spuitje.:snipersmile:
Dat verdienen we dik terug door het voorkomen van alle ellende en materiele schade die ze anders zouden veroorzaken....:D

Dit gaat over 2 gasten die jackass hebben gezien op tv en denken , dat kunnen wij ook.
Niet meer en niet minder, misschien kunnen we em beter op slot gooien!!
Ik hoor het al, jij hebt er ook een beetje last van.....;)

Kom maar op met die spuit, voordat je em kan zetten heb ik jou al helemaal in mekaar gerost (LOL):D

Tranquilizer_Gun.jpg

Oh nee, dat was een ander draadje ;)

Kom maar op met die spuit, voordat je em kan zetten heb ik jou al helemaal in mekaar gerost (LOL):D
Daar heeft men wat op gevonden.
Gevaarlijke gekken krijgen een speciale behandeling.
Die worden eerst door een arrestatieteam opgehaald, in een gesloten inrichting aan hun bed vastgebonden en gaan dan aan het infuus.
Pas als ze spontaan in tranen uitbarsten bij het zien van jonge hondjes mogen ze voor het eerst onder begeleid verlof.:rolling:

Dicht, lijkt me.
Heeft NIKS met offroad rc te maken en heel veel met de gedeukte egootjes van het plaatselijke trollen kabinet van MBF..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back