DG-800 van Vagenknecht

door de weeks is op tuege vliegen momenteel een beetje moeilijk, omdat ik nog geen sleepaantekening heb...

ik heb op de mal twee matjes gelecht en er is nu een stukje nieuwe romp ontstaan.

100_5299.JPG

100_5300.JPG

de neus ga ik op (ongeveer) de zelfde wijze doen.

Groeten Halmar

moet ik misschien een nieuw reparatie draadje aanmaken?

dat is wel mooi een apart draatje maar het is tenslote de zelfde kist en je hebt al behoorlijk wat van je kunen laten zien met de asw27 van je.

ik zou dan maar gouw die sleep aantekening halen halmar

Overigens is mijn KTW weer terug van Elicker.

Helemaal overhauld, nagelneu. 8O

Zie er weer uit als een zonnetje. :P

Mensen met interesse? :roll:

jan.

wa kos da? :wink:
ff zonder dollen wat zijn de afmetingen?
ik heb nl min ktw getest en het blijkt dat er nogal wat trillingen op te treden(mede door de vaste as de ik gebruikt heb) ik zit er nu sterk over te denken om een tandriem te gaan gebruiken, maar als ik een ktw over kan nemen voor weinig :wink: is dat natuurlijk niet gek
overigens: verkoop jij je vario ook? ben ik nl ook nog naar op zoek.

Hij staat op het Te Koop forum.

Voor een redelijk . . . :? nou ja, kijk zelf maar.

Afmetingen: kan ik voor je nagaan.

Deze loopt trillingsvrij. :wink:

jan.

ik denk niet dat hij te duur is ,maar het is natuurlijk wel veel geld.
je zult hem wel alleen compleet verkopen of niet?
ik heb nl al een motor /regelaar/besturingsunit

Dat klopt, ja.

Als je ziet wat een KTW als dit nieuw (€720 8O ) kost, ben ik eigenlijk gek dat ik het hele boeltje voor €750 aanbied . . .

Maar ja . . .

Of kan ik alsnog naar €999 verhogen?

:wink:

jan.

dan zou ik er 1000 euro van maken :wink:
maar ik maak in dat geval zelf een ktw(niet dat het te duur is hoor) maar ik heb gewoon niet zo veel geld (over) voor een ktw omdat ik dan weer met een motor/regelaar/besturingsunit blijf zitten.
maar ja er zijn vast nog meer belangstellenden voor het ktw (die rijker zijn dan ik :? )
maar de vario verkoop je niet?

Nee, neeneeneeneeneeneeneenee . . . :nooo:

750 euro is echt de bodemprijs. :yes:

Voor minder gaat ' ie niet weg. :nooo:

Dan bouw ik hem zelf ooit wel weer ergens in . . . :)

jan.

helemaal mee eens bertus die brilman moet gewoon een nieuwe kist kopen en natuurlijk weer een verslag op dit forum zetten. :)

ik heb evt. nog een 3,5m asw27 liggen. helemaal compleet en vliegklaar. Is geen hotliner maar wel een prima thermiek kist met welfkleppen, stoorkleppen, intrekbaarwiel (of EZF zoals de oosterburen dat noemen, we hebben het ten slotte ook over KTW ipv uitklapaandrijving)
Mocht je geinteresseerd zijn, stuur maar een pb´tje.

Back