Zoals eerder beloofd toch wat foto's van de Beaver die ik gebouwd heb. Is een ARFje en werd door Staufelbiel keurig afgeleverd en kwam gaaf uit de doos.
Netjes uit de verpakking gehaald en alles is compleet ....
En deze cole krijgen we erbij. is niet geheel duidelijk hoe we de stermotordummy erin moeten maken, maar uiteindelijk is het af en geschilderd:
De Diamond zit erbij. Een dikke motor en gaat op 4S de lucht in.
De regelaar hadden we nog ... uit mijn eerste kist. Moet voldoende zijn en ruimte onder de kap is er voldoende.
Netjes de ontvanger erin. Stukje buitenkabel gebruikt om de antenne er netjes in te maken.
Het begint op een echt viegtuig te lijken.
Met een houten prop is ie echt af. Keurig toestel en de kosten vallen heel erg mee.
--------------------------------------------------------
Specs voor de liefhebber:
Prijs: 224 MET motor
Diamond AL 4260, 600Kv (12-24 v 900 Watt)
4S lipo
14X8E
4 X servo Turnigy TGY-9025MG (metal gear)
2 X servo TGY-S3317M (metal gear) voor de flaps
Wingspan: 1,74 meter
Weight: 2,6 kilo
Netjes uit de verpakking gehaald en alles is compleet ....
En deze cole krijgen we erbij. is niet geheel duidelijk hoe we de stermotordummy erin moeten maken, maar uiteindelijk is het af en geschilderd:
De Diamond zit erbij. Een dikke motor en gaat op 4S de lucht in.
De regelaar hadden we nog ... uit mijn eerste kist. Moet voldoende zijn en ruimte onder de kap is er voldoende.
Netjes de ontvanger erin. Stukje buitenkabel gebruikt om de antenne er netjes in te maken.
Het begint op een echt viegtuig te lijken.
Met een houten prop is ie echt af. Keurig toestel en de kosten vallen heel erg mee.
--------------------------------------------------------
Specs voor de liefhebber:
Prijs: 224 MET motor
Diamond AL 4260, 600Kv (12-24 v 900 Watt)
4S lipo
14X8E
4 X servo Turnigy TGY-9025MG (metal gear)
2 X servo TGY-S3317M (metal gear) voor de flaps
Wingspan: 1,74 meter
Weight: 2,6 kilo
Laatst bewerkt door een moderator: