Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... ik kan me voorstellen dat de schrik in de benen zat na zoiets. Ik zag dat je met instructeur aan het vliegen was, maar je bent toch geen beginnend vlieger?
Aanpassingen voor deze kist zijn er genoeg. Inderdaad Bart de toendra banden heb ik er ook op. Kosten 10 euro p/stk maar dan moet er achter ook een grotere op. ik vind het erg mooi staan er met taxiën rijdt ie veel makkelijker. Ook bij het landen is de vering er comfortabel.
ik weet niet of je het filmpje van de verlichting op de beaver al kent? Kosten 50 usd volgens mij
JpyH5j7q1N0[/media] DHC-2 Beaver 25e with DElight lighting and Servo Slow - YouTube
Heb je de cockpit kit ook geinstalleerd?.
Passen deze 4000 mAh cellen in de Beaver: Turnigy nano-tech 4000mah 3S 40~80C Lipo Pack (TRA2849 Slash/Rustler/Bandit/Stampede compatible)
Ze zijn 136 x 25 x 43 mm en wegen 321 g.
Groetjes,
Jos
voor de heren die de beaver van eflite of een andere ARF fabrikant hebben gebouwd..
Hoe is het gesteld met de toegang naar de lipo ruimte? zou ik daar een 5000Mah of desnoods 2*3000 in kwijt kunnen voor lange vliegtijden?
de romp lijkt me groot genoeg, maar wellicht vanwege de CoG moeten de lipo's erg ver naar voren?
Foto's?
Jos,
Heb je inmiddels al een antwoord gehad op deze vraag?
Ik was op een vakantie en wist mijn lipo niet uit mijn hoofd.
gr,
Frans