DHL onderweg Yessssssssss

Tja en PowerBox wel of niet is een keus.

De huidige generatoie ontvangers kunnen de hogere stromen schijnbaar makkelijk aan.
Komt natuurlijk ook omdat ze de hogere spanningen makkelijk aankunnen.

Inderdaad, ieder zijn mening. Die powerboxen zijn prachtige items, kunt er ook allerlei "nice to know" info op uitlezen. Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van vanwege extra gewicht en de toegevoegde complexiteit wat die extra veiligheid weer reduceerd ...... kun je uren over soebatten....:D....ik hou het graag eenvoudig.

Bij mijn grote F16 ga ik er ook geen gebruiken, alleen een emcotec lipo regelaar voor een constante spanning zodat deze niet instort bij hoog verbruik. Qua servo's zijn inderdaad de JR 87- series meer dan voldoende voor dit soort bakken, meer kan ook voor meerprijs, ze hebben hetzelfde formaat.

Grt,
Gerald

Vanavond ff aan men F4 geknusselt de Elevator goed uitgericht en op de juiste plek gezet, het is wel een hele belevenis om aan die kist te werken hoor en ik laat niks aan het toeval over.

Toedeloeeeeeeee

Kelere de hele avond aan het zoeken geweest naar servo's, de fabriek geeft op dat ze servo's gebruiken die 20kg bij 4,8 V leveren en ik moet al 2 servo's plaatsen op de Elevator, das heftig.

Ik kwam oa de Futaba S9074 Sb en de S9156 tegen, ook kwam Hitec voorbij en is denk ik ook een goede servo

Gr Japioooooooo

Laatst bewerkt:
Zo afgelopen weekend 4 servo's gekocht op de meeting in Nijverdal en dat zijn deze geworden.4 x 20kg/cm bij 6V, voor de flaps / rudder en neuswiel

1004788868_5_019g.jpeg

Didier heeft ze getest en volgens hem zijn ze beter als de Hitec servo's, opties gezien zien ze er goed uit, dus is het proberen waard, eerst maar eens proberen.

Op aileron en hoog/laag komen dan die JR 8711 te zitten eens kijken of ik die op Jetpower kan binnen hengelen

Gr Japiooooooooo

hey jaap
over die servo's hoef je je geen zorgen te maken d'r zijn maar een stuk of twee fabrieken in die sambal landen die die servo's maken en die maken ze ook voor jr en futaba dus dat zit wel snor

Ja dat gevoel heb ik ook, ik heb het int afgestruint naar deze servo en ik ben niks negatiefs tegen gekomen.

Uiteraard zal er best wel verchil zitten tussen de merken servo's ook al komen ze uit dezelfde fabriek, maar dat kun je het beste zichtbaar maken door ze te testen op een goede servotester.

Maar ik heb in dit merk best wel vertrouwen

Gr Japiooooooooo

Dat is simpelweg niet waar.
En ookal zou het uit dezelfde fabriek komen, het zijn andere tandwielen, een andere motor, ander huis en andere electronica. Door iemand anders ontworpen dus het hoeft het niet goed te zijn.

De savox zijn prima hoewel ik niet de zelfde preformance zou verwachten als van jr.

zou het niet zo kunnen zijn dat ze uit dezelfde farbiek komen alleen per merk de eisen verschillend zijn bijv metal gear of carbon
en de controlles scherper of juist minder scherp zijn
ik weet het niet maar was maar een gedachten gang

grtz lip

Back