Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem: ik ben van plan om een 450 heli erbij te nemen en nu is mijn oog gevallen op deze twee kandidaten:
De Beam E4
Beam Heli USA
En de CopterX Black Angel
CopterX - Utilizing The Lastest Design
Mijn indruk van de twee die ik heb gekregen:
Wat zouden jullie zelf kiezen, en om welke reden, en wat raden jullie mij aan (ik ben net begonnen met flips, rolls, loops en inverted hoveren).
Ben benieuwd
,
Marvin
Ik zit met een probleem: ik ben van plan om een 450 heli erbij te nemen en nu is mijn oog gevallen op deze twee kandidaten:
De Beam E4
Beam Heli USA

En de CopterX Black Angel
CopterX - Utilizing The Lastest Design

Mijn indruk van de twee die ik heb gekregen:
- Beam E4: Relatief duur, maar dan heb je, als je finless en anderen mag geloven, een heli die op zijn minst vergelijkbaar is met een Trex, zoniet zelfs een stukje beter. Is al een tijdje verkrijgbaar, net als de onderdelen. Ziet er goed uit.
- Black Angel: Nog niet of net uit, relatief goedkoop, nog geen enkele gebruikerservaring gevonden. Ik vind 'm er prachtig uitzien (kijk ook even op de site of op ehirobo voor een paar close-up plaatjes). Kwaliteit lijkt me, voor zover je dat op een foto kan zien, dik in orde. Voor de prijs van de Beam kan ik ook de BA + standaard motor/esc setje +3xHS65MG kopen.
Wat zouden jullie zelf kiezen, en om welke reden, en wat raden jullie mij aan (ik ben net begonnen met flips, rolls, loops en inverted hoveren).
Ben benieuwd

Marvin
Laatst bewerkt: