Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb je gelijk in..............maar je hebt alsnog een probleem, je toestel stort neer of dreigt neer te storten.Die wetten werken ALTIJD
Goede vraag, dat doe ik eigenlijk altijd op mijn gevoel, zoals ik altijd doe. Ik ben een gevoelsvlieger. Maar nu dwalen we af.Mijn vraag voor jou:
Als jij met een bepaald hoeveelheid gas een bocht met een bepaalde hellingshoek vliegt, moet je dan gas bijgeven als je van je af of naar je toe draait?
Goede vraag, dat doe ik altijd op mijn gevoel. Maar nu dwalen we af.
Ook hier ben ik het met je eens, maar jij staat op de grond en daar is de perceptie anders. Je wilt kosten wat kost je toestel niet met de wind mee laten varen maar bij je houden. Toch? Als je op de grond ook met de wind mee zou varen zou het inderdaad helemaal niets uitmaken.Feit is en blijft dat die overtrek niets te maken heeft met waar de wind vandaan komt
Als je een constante vliegsnelheid aanhoud zal je ook niet overtrekken.
Het grappige is dat ik de topic starter ben en ik vind het dikke prima.Maar dit is echt te ver off topic. Als je er verder over wil praten mag je wel een conversatie aanmaken, of hier verder vragen:
https://www.modelbouwforum.nl/threa...snelheid-ofwel-de-invloed-van-de-wind.137246/
Jouw (die van de piloot) perceptie is precies het hele eieren eten.
Door jouw poging de kist bij je te houden ga je je vliegsnelheid aanpassen aan wat je ziet. Dáárdoor kom je in de problemen.
Ok...dan is het goed
Ben je inmiddels met mij eens dat je 'tegen de wind in vliegend' niet eerder overtrekt dan 'met de wind mee'?
Alleen dat dat zo lijkt omdet jij als rc-piloot stilstaat en jouw vliegtuig in een bewegend medium beweegt?