mhenn, wat houden jullie die dingen altijd mooi netjes en verschikklijk lang in de lucht. mij lukt dat nooit. moet ik toch nog maar is hard gaan oefenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mhenn, wat houden jullie die dingen altijd mooi netjes en verschikklijk lang in de lucht. mij lukt dat nooit. moet ik toch nog maar is hard gaan oefenen.
waar moet het zwaartepunt zitten bij de dizzy bird (met motor)
oke dus die motor kan wel maar niet ideaal, is ook niet een hoogtoerig motortje ofzo.
zou deze motor goed zijn voor de db?
en dan een 20a regelaar met een accu namenlijk 3s 460mah of 3s 1300mah
maar zou die motor goed zijn en welke accu moet erop?
ik denk wel dat het moet lukken
welke batterij te gebruiken zal het meest af hangen hoeveel gewicht je nodig zal hebben (ik zou de 1300 proberen)
voor je cg ik weet 1 ding zeker als als je cg goed is, moet er al zeer veel gebeuren eer een dizzy bird niet meer wild vliegen
soms was m'n db zelfs uit vorm door de grote batterijen en daardoor gekraakt en wat gescheurd gewoon duktape er op en terug vliegen zonder probleem
1 ding heeft ie niet graag dat het gewicht te veel naar achter ligt
ik zou zeggen gewoon doen, ik heb er al veel plezier mee had
en hij kan tegen een stootje
Zo, de Dizzy is af!
En er is al gevlogenErg leuk om te doen: smijten vangen en weer smijten. Binnenkort hem maar eens aan de hoogstart hangen.
Maar nu zit ik met het volgende, ik heb als ontvangeraccu 4x een 200Mah Nihm cel uit een 9v blokje. Alleen kan ik met deze configuratie maar erg kort vliegen... een kleine 5 minuten. Dus wat voor accu hebben jullie in je DB? Ik moet er wel bij vermelden dat ik een full-range R700 ontvanger van Graupner gebruikt heb, hoe doen jullie dat?
Groeten Rick
Edit:
Ik lees dat veel mensen een Lipo met Ubec gebruiken? Wat zijn de vliegtijden daarmee?