Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Euh, sorry maar hun maken de fout, en jij kunt betalen?
Wanneer XXXXXXX concluderen dat gebreken zijn niet te wijten aan de koper, kan het product worden vervangen, onder de garantie of het product gerepareerd kan worden. Als dit het geval is zijn de transportkosten voor rekening van de Dronespecialist zijn. Tenzij anders, de technische kosten dienst zijn voor rekening van de koper (E 65,00 / incl btw)
De verkoper heeft het recht om te proberen zijn fout goed te maken. Als jij daar niet op wilt wachten en het pakkket terugstuurd, zijn die kosten voor jezelf.
Als jij de tweede zaak de kans geeft om hun fout goed te maken (nieuwe / andere onderdelen te leveren), zullen ze dat kostenloos moeten doen. Als ze de oude onderdelen terug willen hebben, zullen ze de verzendkosten daarvoor ook zelf moeten betalen. Aangezien je direct een tweede set hebt besteld, ga ik er van uit dat je de eerste verkoper die kans niet gaat geven, dus zul je de kosten voor het retour zenden zelf moeten betalen.
Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.
Klopt. Het lastige is, dat er voor zover ik weet geen maximale termijnen zijn vastgelegd, er wordt gesproken over een "redelijke termijn". (wat ook wel logisch is) Als jijzelf op iedere hoek een V2 kunt kopen, mag je verwachten dat een leverancier sneller kan leveren dan over 3 of 4 weken. Desnoods regelen ze er zelf een via een concullega. De klant is tenslotte koning.Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.
ja maar als ik nu alles op de post doe komt het binnen 2 dagen terug bij mij binnen zoDat is toch niet erg? Als ze je geld maar terugstorten![]()