DJI F450 Naza V2 kit

Euh, sorry maar hun maken de fout, en jij kunt betalen?

Blijkbaar ... al staat het op de site anders... De eerste daar moet ik nog documenten van krijgen maar die zij telefonisch dat ik het terugzenden niet voor mijn rekening moest nemen. Wel heb ik 2de maal elders besteld aangezien het nog 4 weken ging duren! dus verzendkosten zijn fwoep weg! 2de maal besteld op bovengenoemde site en dus 2 de maal kosten betaald en telefonisch te horen dat dit niet volgens de nederlandse retour-policie is .... maar op hun website staat duidelijk :
Wanneer XXXXXXX concluderen dat gebreken zijn niet te wijten aan de koper, kan het product worden vervangen, onder de garantie of het product gerepareerd kan worden. Als dit het geval is zijn de transportkosten voor rekening van de Dronespecialist zijn. Tenzij anders, de technische kosten dienst zijn voor rekening van de koper (E 65,00 / incl btw)

Ik zou eventueel al kunnen beginnen met de F450 kit van de eerste zending ? Maar ik zag wel enorme verschillen in prop's tussen de 2 pakjes... dus ik weet niet in hoeverre dit zal goed komen als ik dan naar A de nieuwe F450 van B terugstuur?
 
De verkoper heeft het recht om te proberen zijn fout goed te maken. Als jij daar niet op wilt wachten en het pakkket terugstuurd, zijn die kosten voor jezelf.
 
De verkoper heeft het recht om te proberen zijn fout goed te maken. Als jij daar niet op wilt wachten en het pakkket terugstuurd, zijn die kosten voor jezelf.

Ja maar het gaat hier over 2 winkels 2 bestellingen en 2 fouten ;)

De eerste zend ik terug daar wil ik niet op wachten. Maar de 2de verwacht ik wel een nieuwe F450 kit dat volledig juist is. Het grappige is dat ik hier aan deze persoon verteld heb wat er gebeurd was en ik hoop het nu niet voor te hebben en toch nog .... :/ mijn verzendkosten voor dit laatste zijn 2 x 17,... Euro !! (heen en terug!) ik verwacht de terugkosten toch volledig terug hoor!
 
Als jij de tweede zaak de kans geeft om hun fout goed te maken (nieuwe / andere onderdelen te leveren), zullen ze dat kostenloos moeten doen. Als ze de oude onderdelen terug willen hebben, zullen ze de verzendkosten daarvoor ook zelf moeten betalen. Aangezien je direct een tweede set hebt besteld, ga ik er van uit dat je de eerste verkoper die kans niet gaat geven, dus zul je de kosten voor het retour zenden zelf moeten betalen.
 
Als jij de tweede zaak de kans geeft om hun fout goed te maken (nieuwe / andere onderdelen te leveren), zullen ze dat kostenloos moeten doen. Als ze de oude onderdelen terug willen hebben, zullen ze de verzendkosten daarvoor ook zelf moeten betalen. Aangezien je direct een tweede set hebt besteld, ga ik er van uit dat je de eerste verkoper die kans niet gaat geven, dus zul je de kosten voor het retour zenden zelf moeten betalen.

Ik ga hier via PB op in gaan ;)
 
Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.
 
Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.

Inmiddels heeft zender 1 mij al een mail gezonden dat ze ze wel al kunnen leveren vanaf Januari eerste week... Mjah 4 week is redelijk maar als we er samen uitkomen dat ze ze terug nemen dan is de kous voor mij af toch? + Ze hebben ook nog maar gereageerd op mijn eerste mail en nog niet op de andere (ik heb telkens het telefonisch contact per mail bevestigd naar hun harde les dat ik reeds geleerd heb uit zakelijke wereld.... :/)
 
Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.
Klopt. Het lastige is, dat er voor zover ik weet geen maximale termijnen zijn vastgelegd, er wordt gesproken over een "redelijke termijn". (wat ook wel logisch is) Als jijzelf op iedere hoek een V2 kunt kopen, mag je verwachten dat een leverancier sneller kan leveren dan over 3 of 4 weken. Desnoods regelen ze er zelf een via een concullega. De klant is tenslotte koning.
 
het ziet er niet naar uit dat ik het eerste pakje retour zal kunnen geven zonder zelf in te staan voor de verzendkosten.... Mocht er dus iemand interesse hebben in een F450 kit met naza Lite laat gerust een PB achter ik denk dat ik 1 op overschot zal hebben ....
 
Dit is in 2 woorden: GÊ-NANT!
Die bedrijven kunnen echt 2 dingen als t aankomt op service:
- niks,
- en HELEMAAAAL niks
 
Heb ik nu toch wel een gratis retourcode gekregen van afzender 1 maar staat mijn adres nu terug als ontvanger ingevuld! :/
 
Dat is toch niet erg? Als ze je geld maar terugstorten;)
ja maar als ik nu alles op de post doe komt het binnen 2 dagen terug bij mij binnen zo :p

Edit: Inmiddels heb ik de juiste retourbon ontvangen! nu nog hopen dat het geld snel terug gestort zal worden! ;)

Edit2: Van de 2de winkel heb ik nu ook via chat bevestiging gekregen dat zij de kosten voor verzending zullen terugstorten zodra bewezen is dat zij in fout zijn. oef! buiten lang wachten op alles komt het toch nog in orde!
 
Laatst bewerkt:
Back
Top