Vanaf begin mei hoop ik alles te hebben, en ook een setje props van graupner in de maten 8,9,10,11,12" En met wat geluk zowel 3s als 4s accu's.
De 450 , EN de 550 worden kompleet vanaf nul opgebouwd, en er zal een uitgebreid verslag komen,en een how to voor het opbouwen, van zowel de frames, als de electronica, en het inregelen van de electronica, en het fine tunen ervan.
Ook het instellen op de zender word niet vergeten...
Tevens worden beide frames dus getest wat beteft lift, vluchtduur, en vlieg gedrag, in combinatie met 3 of 4s accus en dus de verschillende props.
Alles in jip en janneke taal,en rijkelijk voorzien van screencaptures, filmpjes en foto's. Zowel tijdens de opbouw, het afregleen, en het testen...
Ik ben van plan de hexa te voorzien van een gimbal voor het fpv en lucht foto en of video werk. Maar dit is nog even afwachten....
Het zal weer een van mijn uitgebreidere topics worden waarin ik de beginner, de instapper, leer hoe hij zelf een quad op kan bouwen van DJI met de naza controller. Uiteraard is het voor de gevorderde ook leuk leesvoer hoop ik..