En nog een raw video voorbeeld https://dl.djicdn.com/downloads/mavic/DJI_0005.mp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neistat heeft een nieuwe blog uit: vergelijk van P4P, Mavic en Karma.
EDIT:
Echt een behoorlijk verschil in kwaliteit tussen de Mavic en P4P! Daarnaast een rare, nare kleurzweem op de Mavic. Bestelling nog maar eens heroverwegen..........
Heel fraaie test in China, kijk maar eens rond 4:20 over de reikwijdte..want wat een apparaat zeg! Tenminste, als je de specs mag geloven want ik moet nog wel zien of de reikwijdte wel zover komt als men beweerd,
.
Een heel mooi apparaat ! Jammer dat ik geen I-phone heb anders zou ik het wel weten.
Ik heb de afgelopen week zo'n 20 filmpjes bekeken. De kwaliteit van de beelden is erg afwisselend. Wellicht heeft dit met de instellingen te maken. Vooralsnog lijken de beelden van de Mavic NIET beter dan die van de P4. De Mavic daarvoor aanschaffen lijkt geen optie. Wel voor het gewicht en het formaat. We houden moed![]()
Zit met een dilemma.
Mijn zus woont in de USA (ja. Haar probleem) en komt eind oktober even naar Nederland.
Ze kan als het moet er natuurlijk een voor mij meenemen (als deze dan beschikbaar is)
Iemand hier die misschien weet hoe het met eventuele garantie zit, en of de FCC/CE mode zelf te schakelen is?