DJI New Mavic Pro

Kennis ook 19e besteld, de fly more combo. Die is gister geleverd. Binnenkort ook de mijne eens aan de tand voelen.

Bij de phantom 3 pro kon ik in de Dji go app al dan niet door laatste updates te doen de "max distance" niet hoger krijgen dan 500m.nu tijdens een 1e vluchtje in de tuin,zag ik 0-8000m staan,en heb het op 2000m gezet (ik wil zeker geen 7km ver vliegen omdat dat onverantwoord is,maar toch iets verder dan 500m eens proberen).wil dit zeggen dat de 500m beperking er niet meer zal opkomen,of mag ik dan nu best niet updaten ofzo ?

Heeft iedere Mavic gebruiker 1e keer een update gedaan? Mijn Dji go 4 vroeg er niet om.

Bedankt.

Ik hoefde geen update te doen. Versies gecheckt. Alles stond out of the box al op de laatst beschikbare firmware revisie.

2e7f90d16aae3bd876f2166681aa9928.jpg

Hallo Alle,
Ik heb vanaf vandaag ook een Mavic. Mijn vraag aan jullie is, wat is het verschil tussen Dji Go en Dji Go 4 App. Is het een probleem of nadeel als ik met de Dji Go App werk. Alvast Bedankt.

Klopt de Mavic en de Phantom 4 worden binnenkort niet meer ondersteund door de go zonder 4 app

Oudere toestellen moeten nog wel gebruik maken van die oude app.

Vandaag de eerste vlucht,weliswaar met bewolking,maar dat is het hier toch veel :).Toch straf dat er zo mooie scherpe foto's en vloeiend beeld uit zo een klein toestel komen!

Hallo, Ik heb vanaf gisteren de Mavic. Als ik hem aanzet, krijg ik de melding op scherm van controller (Zie foto, SYS WARNING en CHECK APP) wat doe ik fout. Rest werkt alles prima, krijg alleen de motoren niet gestart. Dat heb ik met de Dji Go en ook met de Dji Go4 App.

Bijlagen

• 9cfe6496-b0d0-4cd2-93db-ec50d0436074.jpg
    9cfe6496-b0d0-4cd2-93db-ec50d0436074.jpg
    110,8 KB · Weergaven: 168
  • 37f3da28-9b25-4799-80ad-3963ef09ec77.jpg
    37f3da28-9b25-4799-80ad-3963ef09ec77.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 154
Kan er iemand zeggen of dit de filters zijn (taco rc) die je op de camera kan laten tijdens opstart ? Er waren er ook waarbij de gimbal niet vrij in alle richtingen kon bewegen.

http://m.ebay.com/itm/262745997631?_mwBanner=1

Die ken ik (nog) niet. De 'cinema' serie van PolarPro kan WEL blijven zitten. Er blijven problemen met het op- en afzetten van die lensjes. Je hebt het gevoel of je de cam geweld aan doet, vooral bij het loshalen en bij temperaturen onder de 10 graden. Volgens PolarPro zijn er bij de Mavic verschillende lenzen / camerabehuizingen gebruik. Het scheelt soms maar een halve millimeter maar het maakt het op- en afhalen er niet makkelijker op.

Laatst bewerkt:
Hallo, Ik heb vanaf gisteren de Mavic. Als ik hem aanzet, krijg ik de melding op scherm van controller (Zie foto, SYS WARNING en CHECK APP) wat doe ik fout. Rest werkt alles prima, krijg alleen de motoren niet gestart. Dat heb ik met de Dji Go en ook met de Dji Go4 App.

Wat zegt de app?

Back