Vanmiddag lipo leeg gevlogen op een strand van een recreatiedomein.nog geen seconde spijt van mijn aankoop.glashelder beeld.volle constante verbinding en gps.zalig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De eerste plaatjes
Ik was gisteren op de standaard 16GB SD kaart aan het kijken naar wat ik opgenomen had met mijn Mavic. De instellingen stonden hoog op 4k 25 frames en hoge resolutie foto's. Maar de kwaliteit op de sd kaart was super slecht. Doe ik wat verkeerd? Hebben jullie ideeën dan hoor ik dat graag
Kun je wat laten zien?
Ik was gisteren op de standaard 16GB SD kaart aan het kijken naar wat ik opgenomen had met mijn Mavic. De instellingen stonden hoog op 4k 25 frames en hoge resolutie foto's. Maar de kwaliteit op de sd kaart was super slecht. Doe ik wat verkeerd? Hebben jullie ideeën dan hoor ik dat graag
PC redelijk nieuw i7 processor..wel oude monitor. Zal eens proberen op HDD en op 4k tv afspelen. Wel mp4 ipv mov opnames. 4 minuten film 1.5 gig.Ook met foto's? Oude pc of nieuwere generatie? kopieer ze eens naar je Hard Disk...
Films lijken wel minder dan 720p resolutie. Deze foto is ook minder dan ik had verwacht.
![]()
Deze foto is ook minder dan ik had verwacht.
Kun je een foto in RAW nemen ipv JPG?