DJI New Mavic Pro

Hmm krijg alleen maar Amerikaanse adres opties. Eens ff verder kijken.

Hoe bedoel je alleen maar Amerikaanse adres opties? Ik heb zelf al meerdere malen rechtstreeks via DJI besteld, boven de 300 euro is gratis verzending naar NL en meestal al binnen een dag of 2 binnen gezien het vaak via de UK verzonden wordt.

Ja was voor mij ook even puzzelen. Wilde extra bat voor mavic bestellen. Maar was verzendkosten bij. Als iemand weet waar ze op voorraad Zijn origineel hoor ik het graag.

JA die pootjes zijn super handig. Bij onze Chinese vrienden kan je ook een opvouwbaar landings pad kopen. super klein op te vouwen en met name handig in het gras. Die prik je even vast en heb je een mooi vlak zonder sprietjes om op te stijgen en te landen....als voorbeeld
https://nl.aliexpress.com/item/Mini...id=ee45f751-c5db-408f-a7d9-b3b3cfe71512&tpp=1

Maar zo zijn er vele. En ook in prijs. Advies koop iets met paar lusjes kan je even vastprikken en waait het niet weg.....

Hand landen.....dat heeft mijn interesse. Mijn Phantom pluk ik uit de lucht op de boot. Mijn Mavic niet...leuk dat je hier mee bezig bent.

Lijkt me lastig iets te maken waar de ultrasone geen last van heeft heeft, het vliegen niet te nadelig beeinvloed en toch stabiel is met pakken en neerzetten.

Als je modificaties hebt hou ik me voor de info aanbevolen. Mag ook op Forum wat mij betreft. Gaaf.

Heb het ook gemaakt voor als ik op mijn motorboot zit (een Greenline 33), en wat vlieg vitamientjes nodig heb :-)

b18c8a3bfd40f8579102efc6486b4a9c.jpg

Vandaag de eerste commerciële binnenvluchten gedaan met de Mavic Pro. Wat een fantastische machine!

Buiten met de grotere geregistreerde broer gevlogen [emoji41]

70ff17ff74f2726ff65335a0c7a116a9.jpg

Back