DJI New Mavic Pro

Wanneer is je Mavic Pro gemaakt?
Decodeer het via de Mavic Pro Serial Number Decoder
URL: http://djiserialdecoder.x10host.com/index.php

Your Mavic Pro Intelligent Flight Battery (XXXXXXXXXXXXXX) was manufactured on Tuesday, November, 22nd 2016
Your Mavic Pro Intelligent Flight Battery (XXXXXXXXXXXXXX) was manufactured on Friday, November, 4th 2016
Your Mavic Pro (XXXXXXXXXXXXXX) was manufactured on Thursday, November, 17th 2016
Your Mavic Pro Controller (XXXXXXXXXXXXXX) was manufactured on Saturday, November, 19th 2016

Ze hebben nu wel mijn serienummers.....

Laatst bewerkt:
Vandaag wat meer gevlogen van de boot, en tot nu werkt alles perfect.

Wat mij vandaag wel opviel was dat aan de voorkant boven van mijn Mavic Pro een kleine beschadiging is (net of er iets binnenin klem zit en naar boven drukt).

Iemand hier ook met dit probleem, en hoe pak ik dit "probleem" aan?
Ik heb geen DJI Care refresh!

IMAG0972.jpg

IMAG0974.jpg

Ik laat het voorlopig, het wordt nu mooi weer dus wil ik de drone veel gebruiken.
Ik heb er lang op gewacht en ga hem niet insturen om iets wat nauwelijks nog zichtbaar is.

Vandaag heb ik de Mavic gevlogen in een grote assemblage loods waar vele machines staan en her en der kabels hangen. Het was de eerste keer dat ik hem indoor vloog. De Mavic hangt daar zo strak dat hij vast lijkt te zitten. In het begin draaide hij steeds langzaam naar links, dat is erg hinderlijk maar naar verloop van een minuut was dat verdwenen. Bijna ging het mis toen ik hem na een snelle voorwaartse vlucht stopte. De Mavic ging steil achterover en kreeg blijkbaar een dakspant in het vizier en viel naar rechts weg richting een stelling. Op dat moment had ik geen controle over de mavic. Hij herstelde en ik kreeg controle terug.

Wellicht komt dit doordat de ontwijk-functie aanstaat. Ik schrok er behoorlijk van. Tijdens het filmen gingen de front leds uit, ook niet handig als je terug vliegt want je ziet hem nauwelijks. Dit kun je instellen en heb ik nu dus ook gedaan.

Het is en blijft een wondermachine !

Dat uitzetten van die front LEDS kan handig zijn als je in het donker vliegt: dan zie je de straling- of reflectie en dat is erg hinderlijk: kan zorgen voor een rode zweem in je beelden.

Back