Beste San,
Filmen en fotograferen is spelen/werken met het licht.
Wanneer de lichtintensiteit; warmte etc. veranderd verdient dat aanpassing van de instellingen van de camera.
Zelf ervaar ik de combinatie van het vliegen en in dezelfde tijd het bedienen van de camera als een zeer lastige combinatie van bezigheden. Vooral op zonnige momenten en zeker wanneer de zon laag aan de hemel staat.
Ga je na het maken van de ruwe video monteren dan is er een hoop te herstellen cq aan te passen.
Slechte stukken uit de montage snijden, simpele overgangen gebruiken; contrasten en belichtingen corrigeren enz.
Wees met het snijden niet te voorzichtig. In de praktijk van het filmbedrijf wordt snel 60% van de opnames weggegooid.
Ook een presentatie liever kort houden waardoor het bekijken niet gaat vervelen. Mijn reactie bij het bekijken van je gepresenteerde video was, dat ik op 50 % ben afgehaakt .
Zelf heb ik op dit forum tot nu toe geen presentatie vertoont domweg omdat ik over de gemaakte opnames nog steeds niet tevreden ben. Wel heb ik uit een gemaakte video 1 frame gehaald die ik bij #1543 heb neergezet.
Succes met het maken van de volgende presentatie.
Opa Robert.