DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

ook even om een object heem gevlogen :), ik moet echt aan de nd filters, iemand nog tips om hem wat mooier te krijgen (heb lightroom).

Het is idd wat overbelicht. Neem aan dat je dat met lightroom kunt aanpassen(brightness en contrast), ik ben er zelf niet bekend mee, gebruik Sony Vegas Pro 12. Verder zou ik de shots een stuk korter maken waardoor het dynamischer wordt en je minder het "gevaar"loopt dat mensen je filmpje snel door scrollen. Dit is slechts mijn bescheiden mening :) Verder een mooi filmpje

Het is idd wat overbelicht. Neem aan dat je dat met lightroom kunt aanpassen(brightness en contrast), ik ben er zelf niet bekend mee, gebruik Sony Vegas Pro 12. Verder zou ik de shots een stuk korter maken waardoor het dynamischer wordt en je minder het "gevaar"loopt dat mensen je filmpje snel door scrollen. Dit is slechts mijn bescheiden mening :) Verder een mooi filmpje

In Lightroom kun je vooral video's bekijken. Je kunt het totaal wat veranderen qua helderheid en witbalans maar je kunt geen gedeeltes veranderen.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Sony Vegas pr0 12, ik kan er zonder probleem 4K filmpjes mee monteren, bewerken etc. dmv proxy video, werkt perfect.

Een foto van de zonsondergang vandaag, even serieus bewerkt in lightroom omdat ik me verveelde :D

11140317_874816475933967_7520237946667701972_n.jpg

Kan iemand me vertellen of er opzetstukken verkrijgbaar zijn voor de controller bediening van phantom 3 voor het iets minder snel reageren van bediening. Heb het idee dat het iets te gevoelig is allemaal en heb de sinus al aangepast bij instellingen.
Gr wil

Yoo,dat scheelt nogal wat zeg.
Bedankt.

Zijn er evt mensen op dit forum die uit omgeving Veghel/Uden komen?(Brabant )
Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen.

Ik vind dit toch leuk om met jullie te delen;)
Rallycross Challenge Europe heeft een paar seconden van mijn luchtopnames gebruikt tijdens de Rallycross op het Eurocircuit van Valkenswaard.
Het is niet lang maal gaaf dat ze kwamen vragen om beelden te gebruiken.
Normaal ben ik daar persfotograaf voor 4 wedstrijden van het ONK Rallycross , Rallycross Challenge Europe en de Preproloog Dakar.

Ga morgen naar oostenrijk toe, de p3 gaat mee, hopen dat ik daar ergens internet heb om de firmware te downloaden.

Ik vind dit toch leuk om met jullie te delen;)
Rallycross Challenge Europe heeft een paar seconden van mijn luchtopnames gebruikt tijdens de Rallycross op het Eurocircuit van Valkenswaard.
Het is niet lang maal gaaf dat ze kwamen vragen om beelden te gebruiken.
Normaal ben ik daar persfotograaf voor 4 wedstrijden van het ONK Rallycross , Rallycross Challenge Europe en de Preproloog Dakar.

Niet lang maar hier doe je het voor dat er toch wat getoond wordt !! gaaf man

zeer blij met de updates, de advanced blijft one hell of a deal, erg blij met follow me en poi en natuurlijk 2.7 k

Weet iemand hoe je een filmpje gemaakt via skypixel(dji go app) zonder link kunt appen naar iemand?
Heb filmpje gewoon in bibliotheek staan van iPhone maar kan m niet verzenden via whatsapp. Lijkt dat er een codering op staat namelijk

Back