DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Hou het maar op onkunde, en excuses voor mijn vage vraagstelling!!:(
Wat ik bedoel met mijn vraag is, of ik naast mijn reeds ge installeerde DJI App, ook nog die Android link. die er rechts naast op hun site staat, nodig heb voor de goede werking van e.e.a, is dit b.v. geen update o.i.d.?

Misschien heb je de Phantom in beginners mode staan, of Set max flight altitude staat op 30?

Kijk hier eens, staat genoeg info tussen:
http://forum.dji.com/forum.php?mod=viewthread&tid=35181&page=1#pid251592

dji beginnersmode.JPG

Laatst bewerkt:
>>In de rode zones kun je helemaal niet opstijgen, maar dat vind ik alleen maar goed (vliegvelden etc). Echter is er ook een veelheid aan gele zones waar je niet meer kunt opstijgen tenzij je je registreert bij DJI met je Creditcard of telefoon. Je kunt een gele zone dan unlocken voor 3 dagen. Als je van te voren niet precies weet waar je wilt gaan vliegen dan heb je in principe altijd een internet verbinding nodig om DJI te vragen of je omhoog mag, want daar komt het dus op neer. Ik vind veiligheid erg belangrijk maar ik vind het van de zotte dat ik na aankoop van een duur apparaat de fabrikant telkens weer moet vragen of ik het apparaat mag gebruiken.
Ik ben een beetje klaar met DJI
<<

Bij mij is het kwaad al geschied. Ik heb versie 2.5.0. Maar je kunt de plekken waar je vliegt redelijk makkelijk vanaf de PC unlocken voor 24 uur. Rond vliegvelden en boven het regeringscentrum (mag helemaal niet) snap ik dat op zich best. Wat is niet snap is waarom een groot gebied als Wieringermeer geel is gemarkeerd. Waarom? Vanwege de Afsluitdijk? Die is zelf niet gelocked. Enfin. reden om vluchten van te voren goed voor te bereiden. Maar effe instant vliegen in zo'n gebied is er niet meer bij. Overigens vloog ik laatst nog boven de burcht van Oostvoorne en de Steenen baak bij Kruiningengors, een gebied (enorm gebied, maar waarom gelocked???) dat je feitelijk zou moeten unlocken... Lukte gewoon. Tenzij mij app nog niet geupdate was, het was vorige week....

Wieringermeer zit een klein vliegveld, vandaar. Ik had ook 2.5 maar kon gelukkig een backup uit de Icloud terug zetten. Had de app ook nog niet verbonden met de Phantom. Ik zit nog op de versie ervoor, echter... zag ik gisteren dat mijn gimbal last van vibraties had maar gelukkig zie je daar niets van in de beelden. Dat is dus ook wederom een gebrek van Dji na de 1.5 fw update.

zo ik heb alles ge update en gekalibreerd maar nog blijft er een flinke trilling in

na mijn weten is het wel minder dan eerst maar nog hevig aanwezig

iemand suggesties?

nope dat komt dus door de FW 1.5 of erna...... Dji doet niet z'n best omdat op te lossen maar is alleen nog bezig met de NFZones.... :mad:

ja ga ik ook doen
heb gelezen dat er meer zijn

dat de props uit balans zijn betwijfel ik heb er eerst wel goed mee gevlogen alleen na de update niet meer

atans hij trilt erg maar op de film zie je er niks van

maar is niet best vo0r het machientje denk ik haha

Klopt ik heb precies het zelfde. Voor zover ik op het Dji forum heb kunnen lezen is dji niet voornemens snel dit probleem aan te pakken, schandelijk voor zo'n duur product.

precies vind ik ook ik had hier voor een yuneec q500+ mooi ding vliegt goed maar wilde kleiner en een betere app voor fotos etc dus nu heb ik een dji phantom 3 advanced had hem beter niet kunnen update of mis beter de yuneec 4 k kunnen kopen

Back