B
bzb
Guest
jep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, goede tip om de tijd tot ontladen wat korter te zetten. Ik heb begrepen dat de capaciteit van de lipo aangetast kan worden wanneer hij volledig geladen blijft liggen. Ik neem aan dat dit per batterij ingesteld moet worden, zoals bij de firmware update ook elke batterij apart behandeld moet worden?In de Go app kun je instellen wanneer je accu zichzelf ontladen gaat naar storage. Ik heb die van mij op 4 dagen ingesteld omdat ik wel eens de boel oplaad voor de volgende dag maar dan toch niet kan vliegen.
Geen idee hoe dat zit met het overzetten via usb. Ik haal altijd het sd kaartje eruit en stop het in de kaartlezer, werkt prima en zo hoef ik mij phantom niet aan te zetten.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een reisverzekering. Belde vanmorgen met de ANWB waar wij een doorlopende reisverzekering hebben met de vraag of een drone ook onder bagage valt of onder hobby en sportuitrusting. Antwoord was nee en de reden daarvan was volgens de medewerker de hoge waardes van drones. Kortom de drone is dan onverzekerd tegen diefstal tijdens onze 4 weekse rondreis. Best raar dat onze spiegelreflexcamera met een waarde van rond de 1000 euro wel gewoon verzekerd is. Het lijkt wel wanneer het woordje drone valt er opeens niks meer mogelijk is en alles buiten de verzekering valt. Ben even nieuwsgierig hoe anderen dit hebben gedaan tijdens vakantie's/reizen of hier een alternatieve verzekering voor is.