je kan gelijk de nieuwste erop zetten, en inderdaad imu calibratie (op een waterpas stuk (keukenblad meestal, check youtube)) en daarna op en goede plek compas calibratie
Omdat ik de P3A heb gekocht bij Cameranu en zij mij de garantie en service verzorgen heb ik de vraag ook nog aan hen voorgelegd. Het antwoord:
Beste Robbert,
graag de versies indien beschikbaar zo opvolgend mogelijk installeren naar boven toe. Dit heeft niets te maken met de garantie. Wel met het feit dat sommige updates gebaseerd zijn op de vorige.
Mocht u van uw huidige versie naar de nieuwste gaan kan het zijn dat uw systeem volledig overhoop loopt.
Uw vraag//Maw: zitten in de versie 1.10 alle voorgaande updates verwerkt.
Ons antwoord: nee, daarom dus van onder naar boven bijwerken.
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groet,
CameraNU.nl
Tsjerk Jelgerhuis |
Klantenservice
Dat zij stellen dat het eea niets te maken heeft met de garantie is een uitspraak van dit moment.
Ik stel mij voor dat wanneer de drone crached en ik verhaal ga halen bij de leverancier dat ze dan wel een
reden zouden hebben om de garantie/service te omzeilen als ik alles zou overslaan en alleen de laatste update uitgevoerd zou hebben.
Bij het omwisselen van de drone zo'n 14 dagen geleden heb ik gesproken met Tsjerk. Hij is binnen het bedrijf de man die alles weet over diverse drones en vliegt zichzelf de "ballen uit zijn broek".
Dus ga ik toch maar 5 uur aan het werk om alle updates er achter elkaar op te zetten.
Misschien is deze mededeling ook belangrijk voor anderen.
Opa Robert.