ik kom er niet echt mee uit hoor diverse verhalen over deze optie hoe stel je dit goed in voor bv als je de phantom niet meer ziet of is dit het zelfde als de return to home functie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
NazaM, maar lees even de manual, staat heel veel uitgelegd...
Tip KP index / zonnestormen ook niet vergeten! En GOED leren vliegen!
GPS en IOC zijn hulpmiddelen! Als je hier van AFHANKELIJK bent, doe je iets verkeerd...
wat er niet in staat is over het opladen van de camera weet niet dus wat die aangeeft als die vol is en tijdens het opladen en als je dat niet weet te lang in de oplader zitten is ook niet goed
Ten eerste weten we niet wat voor cam je er onder hebt hangen.
Neem aan dat je wel een manual voor je cam hebt, als dan niet op papier of downloadbaar ?
Maar goed laten we het zo stellen, zet ALLES eens EXACT (merk type)hier neer wat je hebt, en wat je ZELF al gedaan hebt om het op te lossen....
Power cycle = spanning er af spanning er op, oftewel uit en aanzetten. Wel zeker weten dat de update klaar is!
zie het filmpje hoe het gaat als de pc vraag power cycle zet ik me drone uit en weer aan klik op ok maar dan zie ik dat nog steeds om de update word gevraagd snap niet wat ik fout doe
[media=youtube]7rSgsYWiUYY[/media]
Dat is gewoon een bug, dat doet mijn Naza ook, je ziet dat de firmware al up-to-date is, onder firmware zie je dezelfde versie als bij update.
De 2e film gaat over de calibratie van de kompas en is een oud filmpje, jij hebt waarschijnlijk een zender waar de throttle ook in het midden blijft. Dit maakt geen enkel verschil voor het kalibreren van je kompas.
+1Lijkt me verstandig!
Lees je goed in en GA LANGS BIJ IEMAND MET ERVARING!!!
VRAAG DIE OM UITLEG!
Je bent hier wel kom btw![]()
Lijkt me verstandig!
Lees je goed in en GA LANGS BIJ IEMAND MET ERVARING!!!
VRAAG DIE OM UITLEG!
Je bent hier wel kom btw![]()
Je hebt tenminste een handleiding,
Bij mijn ( nieuw , verzegelde doos ) zat helemaal niks![]()
NeeDie zat er niet bij van de site gehaald iemand een idee of er ook Nederlandse handleiding is