Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar voor de video wereld bij wijst hij ook zijn doel met de zenmuse. Maar die kost dan weer meer als een volledige drone.
ik denk ook niet dat trilling aan die armen ligt eigenlijk, maar eerder dat die armen het wat opvangen![]()
Denk je dat de trillingen minder zullen zijn met die props? Heb je ze al getest?
Vreemd. Ik heb de armen vertevigd en de trillingen werden erger. Heb de versteveging er weer af gehaald.
De armen van een MK frame zijn nog veel flexibeler dan de s800 armen.
En die trillen niet
Ik ken niemand die een trillingsvrije s800 heeft. Hij trilt zefs vele malen meer dan een F550 of een ander frame. De geniale Zenmuse filtert dat erui, maar het frame zelf trilt echt met gebalanceerde props en motoren als een dolle. Ik ken nu 1 iemand die hem echt trillingsvrij heeft met de originele props en die heeft, de hier eerder getoonde, versteviging gedaan met carbon. Ragstrak, sterk en echt trillingsvrij! De orignele armen werken gewoon als een amplitude. Op het moment dat de trillingen daar wegzijn krijg je ze ook niet in het frame.
Ik ben benieuwd naar je manier van verstevigen. Heb je er een carbon buis langs gemaakt met tieraps? Of heb je die snakeskin mod gedaan zoals eerder getoond hier. Zit nogal wat verschil ik kwa stevigheid namelijk....
En met perfect gebalanceerde props (en evt motoren) kunnen de trillingen toch louter en alleen ontstaan in de arm? Als het daar niet trilt, trilt het nergens. En de stevigheid van de standaard armen, hebben we allemaal gezien op het filmpje, is (oneerbiedig gezegd) van kauwgomballen kwaliteit. Zeker in combinatie met de omvang van de props en de kracht van de motoren.