Ach kijk een 1 op 1discussie!
Daar was ik al bang voor....
Doe dat even lekker per pb, wel zo prettig......
He jah zeg... je hebt gelijk. Ik had beter naar je moeten luisteren. Nog bedankt voor je goede bijdrage!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach kijk een 1 op 1discussie!
Daar was ik al bang voor....
Doe dat even lekker per pb, wel zo prettig......
Ik ben geen papegaai Sandor! Wellicht dat je je verkeerd laat voorlichten! En zo belerend hoef je niet te doen! Ben gewoon een volwassen vent die zijn EIGEN ervaringen ventileert. Al snap ik het wel, want je product wordt besproken en niet altijd positief.
Ik heb alles wat ik nu zeg en beweer zelf gezien, gevoeld en gevlogen! Vele dingen hebben we geprobeerd, besproken en zelfs soms berekend. Daarnaast hoef je een product niet te bezitten om er een oordeel over te vellen toch? Als voorbeeld; je kent mij totaal niet en veroordeeld mij ook.
Aanpassingen die we aan de S800 hebben gedaan hebben gewoon resultaat! Dat is toch een groot goed om te weten als producent, maar zeker ook als leverancier?! Dan heb je niet eens een AVU nodig en al helemaal niet met een Zenmuse
Ik vind je reactie echt teleurstellend! Je noemt het zelfs tijdverspilling... dat vind ik persoonlijk echt ongehoord grof en zelfs richting beledigende aan toe!
Uit je reacties begrijp ik dat je niet gediend bent van negatieve tendens rondom je producten. Dat je niet openstaat voor bevindingen van mensen en dat schofferend afdoet alsof iemand het product niet kent. Daarnaast wil je ook nog eens alleen maar praten met mensen die eerst 5000 euro bij je uitgeven en het product hebeen. Wellicht zijn er mensen die er meer verstand van hebben dan je denkt en die inmiddels een schat aan info hebben over dingen die de S800 (jouw productlijn!!) alleen maar NOG beter maakt! Dat vind ik echt (sorry) de arrogantie ten top
en stelt me dan ook oprecht ZWAAR teleur.
Dit hier neergezet omdat je geen pb kan ontvangen
heb geen pb , al is het alleen maar omdat het niet echt pb,s zijn als de moderators kunnen meelezen..
heb geen pb , al is het alleen maar omdat het niet echt pb,s zijn als de moderators kunnen meelezen..
Als dit gebeurt heeft het forum per direct een privacy probleem! Ik stel nu per direct mijn PB functie ook uit! Dank voor de info!
vraagje welke gain instellingen gebruiken jullie?
En welke offset instellingen?
heb je de wookong waarmee je dit had op de f550 overgezet naar de s800 of had je voor de s800 een nieuwe gekocht?
Helaas slecht nieuws
bij de maiden flight is de s800 na 14 minuten heerlijk vliegen.
toen een tijdje rustig op 1 positie laten hangen in gps hold heeft die toch besloten om op een hoogte van 3m even 3 flips te maken en zichzelf de grond in te boren(zonder stick input)!
Helaas is dit een compleet nieuwe set(s800+wookong m, niet de oude van de f550)!!
in het verleden is dit ook bij mijn oude f550 gebeurd.
HOE KOMT DIT??
Ik zei vanaf het begin al dat het een wookong probleem was en niet een s800 probleem.
Maar als je de gps loskopelt dan zou het dus geen problemen moeten geven? Of functioneerd de wookong niet zonder gps?
Ofzit het compass niet in.de gps zoals de Naza?