DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Ik ben geen papegaai Sandor! Wellicht dat je je verkeerd laat voorlichten! En zo belerend hoef je niet te doen! Ben gewoon een volwassen vent die zijn EIGEN ervaringen ventileert. Al snap ik het wel, want je product wordt besproken en niet altijd positief.

Ik heb alles wat ik nu zeg en beweer zelf gezien, gevoeld en gevlogen! Vele dingen hebben we geprobeerd, besproken en zelfs soms berekend. Daarnaast hoef je een product niet te bezitten om er een oordeel over te vellen toch? Als voorbeeld; je kent mij totaal niet en veroordeeld mij ook.

Aanpassingen die we aan de S800 hebben gedaan hebben gewoon resultaat! Dat is toch een groot goed om te weten als producent, maar zeker ook als leverancier?! Dan heb je niet eens een AVU nodig en al helemaal niet met een Zenmuse

Ik vind je reactie echt teleurstellend! Je noemt het zelfs tijdverspilling... dat vind ik persoonlijk echt ongehoord grof en zelfs richting beledigende aan toe!

Uit je reacties begrijp ik dat je niet gediend bent van negatieve tendens rondom je producten. Dat je niet openstaat voor bevindingen van mensen en dat schofferend afdoet alsof iemand het product niet kent. Daarnaast wil je ook nog eens alleen maar praten met mensen die eerst 5000 euro bij je uitgeven en het product hebeen. Wellicht zijn er mensen die er meer verstand van hebben dan je denkt en die inmiddels een schat aan info hebben over dingen die de S800 (jouw productlijn!!) alleen maar NOG beter maakt! Dat vind ik echt (sorry) de arrogantie ten top
en stelt me dan ook oprecht ZWAAR teleur.

Dit hier neergezet omdat je geen pb kan ontvangen

dan moet je dat aan DJI mededelen.
waarom vertel je niet gewoon voor wie je wel eens vliegt?
is toch geen geheim , heb net een goed gesprek gehad met een klant die jij goed kent.
en hij een naar hem inziens een verbetering aanbrengt.
hij geeft zelf aan dat die perfect vliegt en ook nooit een FOD gehad heeft.
zelf geeft hij aan dat hij wat trillingen had en door zijn wijziging dit nog minder is geworden.
die machine heb jij zelfs gevlogen en of camera man voor geweest.
dan snap ik niet waarom jij dit tot de grond afbrand , terwijl je zelf geen eigenaar van zo een kist bent.
leg me dat nu eens uit en dan laat ik het ook hierbij.
heb geen pb , al is het alleen maar omdat het niet echt pb,s zijn als de moderators kunnen meelezen..
mn emial had je al.
maar goed ben nergens bang voor , en al helmaal niet van een goede discussie :-0

Laatste bericht van me hierover, want het voelt niet als opbouwend allemaal, terwijl mijn intentie dat wel was. Ik ben ook niet vies van een discussie, maar sommigen kunnen er niet tegen hier zo blijkt. (hoef je niet op te reageren!)

Wijs me een paar plekken aan in dit topic waar ik hem helemaal afbrand en ik geef je direct gelijk Sandor en zal dan mijn excuses aanbieden! Ik vond en vind de S800 een fantastische kist die ten opzichte van andere vergelijkbare (zeker in dit prijssegment) by far het beste platform is. Echter zijn er ook een aantal dingen die me niet bevallen. Allereerst was dat het esc verhaal, maar dat is buitengewoon correct opgepakt. Ook het WKM verhaal is netjes verholpen door DJI/jou. Echter is het trillen iets wat MIJZELF, maar ook een aantal anderen, niet bevalt. Dat is iets persoonlijks en gaat wellicht zelfs richting het willen perfectioneren. Bij mijn weten heb ik alleen daar nu kritisch over gesproken, maar heb tevens positieve ervaringen daaromtrent gedeeld. En de S800 waar ik mee gevlogen heb is inderdaad van Aldert die jij zojuist hebt gesproken. Ook hij had dus dezelfde mening over de trillngen.. ;) De aanpassingen zijn alleen maar een verbetering van het product!

Het louter afkraken zul je me niet doen Sandor. Daar zijn anderen voor en die gaan vaak veel te kort door de bocht! Dat je daar van baalt snap ik erg erg goed! Nogmaals; ik heb bij mijn weten nooit ergens de S800 helemaal afgekraakt en zeker al nooit die intentie gehad. Ik heb alleen onze ervaringen gedeeld.

Ik hoop dat je je ervaringen met de aangepaste armen die je toegezonden worden ook eerlijk en objectief met me deelt! Ervaringen/reacties van mensen die het hebben doorgevoerd op RCGroups liegen er niet om. Je hebt straks mijn emailadres ook (moet nog wat van je hebben ;) ) dus dan hoor ik dat erg erg graag! Hoe meer info er over een product is hoe beter toch? Sommigen kunnen er (ook hier) niet mee omgaan helaas!

heb geen pb , al is het alleen maar omdat het niet echt pb,s zijn als de moderators kunnen meelezen..

Als dit gebeurt heeft het forum per direct een privacy probleem!

Laatst bewerkt:
Maar weer eens ontopic zoals sommigen graag willen...

Zie eens wat een bizar mooie beelden je kan maken met een S800 en Zenmuse....

Laatst bewerkt door een moderator:

Als dit gebeurt heeft het forum per direct een privacy probleem! Ik stel nu per direct mijn PB functie ook uit! Dank voor de info!

[mod]Sandor, ik weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt dat mods pb's kunnen lezen want dat is pertinent niet zo!!

En Rogier, jij als ex-mod moet ook weten dat het lezen van pb's niet mogelijk is. Dus om zomaar als waarheid aan te nemen dat het wel zo is valt me zwaar van jou tegen.[/mod]

En overigens begint dit meer en meer op een bitch-fight te lijken, doe dat ergens anders aub en niet hier.

Helaas slecht nieuws:(
bij de maiden flight is de s800 na 14 minuten heerlijk vliegen.
toen een tijdje rustig op 1 positie laten hangen in gps hold heeft die toch besloten om op een hoogte van 3m even 3 flips te maken en zichzelf de grond in te boren(zonder stick input)!

Helaas is dit een compleet nieuwe set(s800+wookong m, niet de oude van de f550)!!
in het verleden is dit ook bij mijn oude f550 gebeurd:(.

HOE KOMT DIT??

Laatst bewerkt:
heb je de wookong waarmee je dit had op de f550 overgezet naar de s800 of had je voor de s800 een nieuwe gekocht?

Bah bah! Doet altijd pijn om te lezen. Kennelijk zijn er een paar S800's die deze rare capriolen uithalen. Gelukkig velen ook niet, maar elke keer als jet het leest of ziet doet het jezelf pijn. Kijk eens op RCGroups, daar zijn een paar filmpjes te vinden. Of zoek op youtube eens op FOD S800... wellicht lijkt het op jouw S800's gedrag.

Heb je V1 of V2 van de WKM? En welke firmware?

Helaas slecht nieuws:(
bij de maiden flight is de s800 na 14 minuten heerlijk vliegen.
toen een tijdje rustig op 1 positie laten hangen in gps hold heeft die toch besloten om op een hoogte van 3m even 3 flips te maken en zichzelf de grond in te boren(zonder stick input)!

Helaas is dit een compleet nieuwe set(s800+wookong m, niet de oude van de f550)!!
in het verleden is dit ook bij mijn oude f550 gebeurd:(.

HOE KOMT DIT??

meld je even bij je dealer hierover..
ik kan je niet in ons systeem vinden.

tot nu toe is het een vreemd fenomeen , ik vlieg er zelf ook een , en heb er zo een 30 tal vliegklaar uitgeleverd en nog steeds geen die dit probleem heeft.
wat waren je instellingen op de gains?
je imu had die genoeg ruimte tussen de bovenkant van de plaat?

S800 WKM recall

DJI FINDS FIRMWARE BUG CAUSING SPONTANEOUS S800 SYSTEM FAILURE
Research and testing confirms zero faults with S800 air frame – error found in compass firmware

DJI, one of the world’s leading developers and manufacturers in UAV systems, today announced a voluntary recall of all WooKong-M GPS compasses purchased after June 15th, 2012. The new compasses’ firmware contained a bug that, under very specific conditions, could send an erratic signal causing a spike in power and overall system failure. DJI confirmed both the fault and the bug fix by flying four S800s under heavy burden on electric tether for more than 72 hours without failure. Since learning of the system failures during several S800 flights, DJI spent more than 1600 man hours in research and testing to determine the fault and develop a solution for customers. Through the vigorous research process, DJI engineers not only fixed the bug in the firmware, but also developed multiple new innovations for the WooKong-M GPS compass. At this point in time DJI would advise that users of large multi-rotors (S800 size and larger) fitted with post-June 15
th
compasses should not fly their multi rotors until their GPS/Compass has been returned for firmware upgrade. All customers with WooKong-M GPS compasses purchased after June 15th, 2012 should contact their dealer or click DJI-Innovations | Born to innovate. to get information on returning their GPS/Compass module for firmware upgrade. In turn, DJI is also developing a new firmware upgrade for the WooKong-M IMU based on the innovations developed for the compass bug fix. The IMU firmware upgrade will be released within the next several weeks and will have superior solutions for the following: better resistance to vibration, less white lights and better compass tracking. A further announcement will be made when this firmware enhancement will be available. We are excited that we not only discovered the fault and developed a fix, but also created a superior firmware in the process. We look forward to working with all our customers to quickly replace their Compas/gps

Ik zei vanaf het begin al dat het een wookong probleem was en niet een s800 probleem.

Maar als je de gps loskopelt dan zou het dus geen problemen moeten geven? Of functioneerd de wookong niet zonder gps?
Ofzit het compass niet in.de gps zoals de Naza?

Back