DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Tijdens deze eerste 60dagen worden alle s800 bezitters geholpen.Na deze 60 dagen zullen alle andere oude mc's omgeruild worden. Tenminste dat is er door Sideyw op rcgroups gecommuniceerd.

volgens mij is dit geen probleem, maar geeft het alleen een manier aan om het verschil tussen een oude en nieuwe Wookong-M te meten.

Dat betwijfel ik. Wat ik uit alle verhalen begrijp is de weerstand van de motor outputs te hoog, dit in combinatie met de lange armen en dat de esc op het puntje van de armen zit van de s800, geeft dit problemen.

Ik vraag mij af of de Naza in combinatie met de s800 ook problemen geeft.

esc: hoe lang mogen de leads maximaal zijn ?

Want als je al een verlengdraad moet gebruiken om aan je regelaar te raken heb je snel hetzelfde probleem.

Mijn F550 is al een paar keer na een paar minuten kwakkelend uit de lucht komen vallen.

Heb nu de heleboel maar gedomonteerd en aan nieuw toestel begonnen.
Wordt een octo.

zal bij de eerste vluchten toch maar mijn voorzorgsmaatregelen treffen (max 2 meter in hover boven luchtmatras of zo :D )

iemand raad met de vraag ? Uiteraard geen meters ;)

Laatst bewerkt:
Ze zijn binnen, en weer gevlogen. Zelfs met deze wint van vandaag blijft hij super strak
ESC blijven koud, heb er nog geen camera onder gehad maar ziet er goed uit

@Droidworx Bedankt voor het extratje :D

Hij vliegt echt super strak. Maar kan altijd beter ;)
Ik zet gewoon de gains op de potmeters van mijn MX16 en ga gewoon eens kijken of het verbetert of niet

Dit filmpje was voor de ESC fix

Laatst bewerkt door een moderator:
En hoe zijn de ervaringen met de doorgevoerde aanpassingen? Ik heb van de week nog 1 gezien van iemand die hem zelf heeft aangepast. Niks wordt meer heet en werkt goed. Wel vind ik sommige onderdelen echt van Ying-Yang kwaliteit. Bijvoorbeeld de props en de schroefjes waar ze mee vastzitten. Met goed gereedschap zijn ze na een paar keer echt wel gaar. Snel vervangen dus, net als de kauwgom props

....Wel vind ik sommige onderdelen echt van Ying-Yang kwaliteit. Bijvoorbeeld de props en de schroefjes waar ze mee vastzitten....

Het zijn en blijven chinese ontwerpen/ producten (ook al kopieeren ze mekaar daar plat)...
DJI zal wel een gat in de markt zijn, ...de eerste 10 uit een reeks printplaten uit een tinbad zijn absoluut niet te vergelijken met de laatste 100 van dezelfde serie, bij wijze van spreken.
Beste is, zo als gezegd: "de meester maakt het paard vet"...en ik spreek uit ervaring.

Eergisteren de nieuwe ESC's er op geplaatst en gisteren weer een testvlucht. Hij vliegt mooi!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back