DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Ziet er goed uit! Kan je hem eens binnen handbereik houden in gps modus en dan het landingsgestel eens voelen. Ik ben benieuwd hoeveel trillng jij hebt in je S800. Ik vind het namelijk best tegenvallen, beter gezegd. De S800 die ik heb gevoeld trilde als een idioot, zelfs met gebalanceerde props....

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal ik doen bij de volgende vluchten. Ik heb niets geks gezien opzich en trillingen moeten toch snel te achterhalen zijn, in principe kunnen er maar 2 soorten dingen trillen: Propellers en motoren.

Als hij nogsteeds schud en je 100% zeker er van bent dat de propellers goed gebalanceerd zijn kan de enige oorzaak nog zijn de propeller adapters of de motoren.

Op RC group wordt er ook veel over gesproken.
Sommige hebben hun armen verstevigd met aluminium buis, andere hebben ze in getapte met een soort van carbon tape. Dat schijnt wel iets te helpen als ik het moet geloven.

Trillingen van de s800 blijft een probleem.
Bij mij ook, heb echt alles gebalanceerd maar er blijft een trilling.

DJI heeft wel andere props aangekondigd. dus ben benieuwd.

Bij onze vallen de trilling nu wel mee op het zicht maar als we filmen zie je ze wel duidelijk. Voor de rest blijft de s800 het goed doen met al meer dan 30Hr op de teller. De armen blijken meer een probleem bij de personen die er acro meedoen. Of wat vlotter vliegen.
Ik moet zeggen voorlopig zijn ze bij ons nog niet aan het begeven. Wij controleren ze toch regelmatig uit voorzorg.

Bij mij verder ook geen problemen en ook aardig wat uurtjes.
Alleen nog foto's maken want video gaat gewoon niet met die trilling.

Lees wel op Rcgroup problemen met de wookong, ik heb nog geen gekke dingen meegemaakt met de s800/naza combi.

Ik heb de wookong en doet ook niks raar.
Ben alleen aan het kijken hoe we de trillingen kunnen weg krijgen bij filmen.
De camera staat al op gummy patches dus geen idee meer.

Ik heb de wookong en doet ook niks raar.
Ben alleen aan het kijken hoe we de trillingen kunnen weg krijgen bij filmen.
De camera staat al op gummy patches dus geen idee meer.

De originele props schijnen daar ook aardig invloed op te hebben. Zijn geen vol carbon props, maar hebben een balsa kern.... Is niet voor niks dat er binnenkort nieuwe versies komen van de DJI props. Daarnaast is het inderdaad gewoon een trilframe! Ik heb alleen goede filmbeelden gezien op het moment dat er een Zenmuse onderhangt. Die beelden zijn onovertroffen zo strak! Maar die gimbal kost ook wat......

ja ik heb de kosten bekeken maar momenteel zijn ze niet rendabel voor mij want dan moet ik ook weer een nieuwe camera enz...
Momenteel heb ik de av200 + canon eos 600d en kwa fotografie en live beelden voldoet die maar niet voor film.

Zou eerlijk gezegd dan gewoon een f550 kopen met extension plates zodat deze 11" props kan hebben en daar de av200 onder hangen. Ben je voor 100 euro klaar en heb je waarschijnlijk een heel stuk beter resultaat. Heb zo set hier thuis staan mocht je zo iets een keer willen zien.

2

Zou eerlijk gezegd dan gewoon een f550 kopen met extension plates zodat deze 11" props kan hebben en daar de av200 onder hangen. Ben je voor 100 euro klaar en heb je waarschijnlijk een heel stuk beter resultaat. Heb zo set hier thuis staan mocht je zo iets een keer willen zien.

2

Nou ik zou daar wel eens een foto van willen zien hoe dat er uitziet, heb je die toevallig.

Zie hier voor de conversion:
Aerial Media Pros

Ik heb eventueel nog zo'n zgan heavylift conversion staan met ipower 2814q motoren en simonkk regelaars. En zwarte armen ipv rode. Geef maar een PM bij interesse. Ben nu bezig een 80cm flexacopter te bouwen dus deze is op overschot.

2

100 euro??. de av200 kost alleen al 900 euro :confused:

Sorry ik heb het over frame en extension plates. Maar de s800 komt uiteraard arf. Bij de f550 zul je arf ongeveer rond de 500 - 550 uitkomen. Dat staat absoluut niet in verhouding met wat de s800 kost. En de f550 conversion trilt vele malen minder dan de s800.

Wat zijn dat die extension plates voor de F550,hoe zien die er uit ,geeft het daar foto´s van en waar komen die vandaan ?

Dat er alternatieve zijn dat snap ik ook wel.
Dus om weer even ontopic te komen in dit s800 draadje....... Want dat is immers de multicopter die ik in bezit heb

Ik ga denk ik de oplossing proberen die op rcgroup gegeven is en dat is een aliminium buis onder de armen bevestigen.

Het is jammer van zo n duur frame, maarja ik heb hem nu eenmaal en wil toch op korte termijn een oplossing.

trillingen door speling op bevestiging ?

Is het mogelijk dat de trillingen zijn oorzaak vinden ( ik heb geen S800 dus maar veronderstelling) door de afneembare klik bevestiging van de armen.

Dit geeft onvermijdelijk altijd een speling; Hoe minioem ook, het is X6(aantal armen)

Ik vond het syteem va demontage een prachtig gegeven maar heb er mijn vragen bij

De trillingen ziten echt in de arm. Die verbindingen zitten super strak, ik durf wel te zeggen dat daar het probleem niet zit.

De armen zijn erg flexibel en op rcgroup is een filmpje dat iemand een mikrokopter arm eronder bevestigd heeft en toen waren de trillingen een stuk minder.

2

Ik heb bijpassende heavy lift motoren;)... Indien interesse PB

Back