Dl 100

• Topicstarter Topicstarter razor
  • Startdatum Startdatum
R

razor

Guest
ik heb vorige week de dl 100 besteld, iemand ervaring met deze motoren lijn?

Genoeg over te vinden op RCU en Flyinggiants.....allemaal positief eigenlijk:D (meer power dan de DA's, we zitten nu met z'n allen op de DL150 of 170 te wachten:cool:)

Ik heb veel met de DL50 gevlogen en kan alleen maar zeggen dat het perfecte dingen zijn. Alhoewel ze er niet zo bling-bling uitzien als de DA50 zijn er zeker punten die beter uitpakken, zoals het reed valve blok wat gewoon een beter design is.

Ook de ontstekingsmodule doet het goed en geeft geen storingen op de radioapparatuur, wat bij andere chinese motoren nog wel eens het geval is.

De DL100 heb ik ook, maar nog niet gevlogen. Hij heeft wel wat gelopen op de bok en doet het goed.

De bijgeleverde uitlaten kan je meteen weggooien. De huidige varianten gaan niet meer kapot maar maken zo'n kabaal dat het niet leuk meer is. Je kunt gewoon bochten en dempers gebruiken voor een DA50 resp. DA100

Zoals Alexzzz al aangaf, kijk maar eens op Rcuniverse. Daar staan ook tips hoe ze het beste zijn af te stellen.

Groet

Roald

ik krijg hem deze week binnen, tegelijk met een pitts s12 van chinese makelij.
ik heb op youtube al het een en ander gezien over de dl, deze week bestel ik ook de cannisters voor de dl 100, deze moeten het ook goed doen, ben wel benieuwd, voor de prijs wat de kist van 2.4mtr met de dl 100 kosten, koop je in europa nog geen bouwdoos....

ik krijg hem deze week binnen, tegelijk met een pitts s12 van chinese makelij.
ik heb op youtube al het een en ander gezien over de dl, deze week bestel ik ook de cannisters voor de dl 100, deze moeten het ook goed doen, ben wel benieuwd, voor de prijs wat de kist van 2.4mtr met de dl 100 kosten, koop je in europa nog geen bouwdoos....

Welke S12 is dat precies, heb je meer info?

ik heb de leverancier gemaild waar ik de dl gekocht heb, en deze levert de set, per kant voor usd 110 deze passen ook op de da en worden kompleet van voor naar achter geleverd

NewImage.jpg

kijk, dazum

2.4 mtr spanwijdte
2.2 romplengte

2008121418574296147.jpg

en dit zijn de cannsters

Laatst bewerkt door een moderator:
momenteel ligt de hele handel bij de duitse customs, zal wel een leuk bedrag aan invoer bij komen, als het mee zit kan ik de kist morgen bij mijn oom in duitsland halen...

nog altijd niets gehoord?
bij mij staat erbij:
<table class="detail"><tbody><tr><td>12-Feb-2009</td> <td>Belgium</td> <td>Pending customs inspection.
</td></tr></tbody></table>dusja, wordt ook afwachten zeker :)

grt

ik heb vandaag gebeld, en morgen word de handel bij mijn omm afgelevert, die woont vlak over de grens das 10min rijden, ben benieuwd!!

ja betalen ja,
de douane kijkt wat het is, dan moet je de originele rekening naar ze mailen, plus bank afschrift, en dan mag je daar lekker btw over betalen, plus eventueel douane waarde wat ook nog eens 2 tot 20 procent kan zijn.

mocht je ooit wat uit het buitenland laten versturen, laat het versturen als onderdelen schaalmodelbouw, dan zit je in de laagste douane waarde.

Back