DLG-dag te Vlaardingen. Houdt 9 september vrij in uw agenda.

Airbus zei:
Hopelijk vind ik het deze keer wel :wink:

Dat hoop ik ook :wink:

Tja, ik heb ook wel interese om te gaan kijken. Als het goed is is mijn Apache dan wel af. Hopelijk kunnen de geleerden me dat gooien dan een beetje leren...

Aanvulling route beschrijving

Voor degene met een navigatiesysteem in de auto.
Het pad naar het veld ligt tegenover de inrit naar de Kanovereniging Natsec.
Adres: Watersportweg 40 3138HD VLAARDINGEN

Zie ook plattegrond

plattegrondklein.jpg

mmh, ben benieuwd of ik de supergee nog af ga krijgen..... Moet nog beginnen...

ribben gekneusd? wat hebbie nu weer gedaan? En anders kom je toch voor de gezelligheid, gooi ik wel voor je :D

Eens kijken wat mijn agenda er van zegt. Wil graag langskomen.
@ Mark: misschien samen met de trein op pad, of Jurgen eens polsen...?

:( negen september mag ik werken....
Volgende keer beter.
Ondertussen op zoek naar een nieuwe zender en natuurlijk nadenken over een nieuwe mini-DLG...

[/size]
Doel bereikt

normal_veld.jpg
[/quote]

Hallo,

Wat zijn de afmetingen van het "Doel". Ik ben absoluut niet claustrofobisch aangelegd maar op dit plaatje lijkt het wel erg klein....... En dan nog een keer al die bomen eromheen :cry:

Arno

Het veld is driehoekig, ca 215 m lang en de breedte ca. 95 m, oppervlakte ca 13.500 m2.

Beste m6,

Mocht je toch met de trein komen dan kan ik altijd proberen een van mijn clubleden te pressen (heb zelf geen auto) je op te halen bij een nader af te spreken station (niet Nijmegen).

Mocht dit je over de streep trekken laat het dan even weten dan begin ik met mijn clubgenoten onder druk zetten.

Groeten,

Hans Knippels

De stand van zaken tot op heden. Achter de naam staat de gebruikte frequentie of ?? als de frequentie nog niet bekend is.

Sietse van Doorn 78
Eric van Dijken 75
Theo Schoorl ??
Martijn Schoorl 68
Arno Hacken 62/71
Arie Kraak jr ??
Steven (Airbus) ??
Martijn Vink 69
Mark ??
Henk Pietersma 65/88
Peter Aanen 77
Sanka ??
Hans Knippels 75
Frans Bal 61
Bas Breijer 73/76

Willen de mensen die een vraagteken achter de naam hebben staat svp de door hen gebruikte frequenties doorgeven dan kunnen we daar met de poule indeling rekening mee houden.

Staat je naam nog niet op de lijst maar wil je wel meedoen dan nog even een berichtje sturen.

Van een aantal mensen heb ik alleen de voornaam. Svp ook even laten weten hoe je familie heet.

Enne, het is nog steeds niet te laat om je aan te melden.

Groeten,

Hans Knippels

heb er zin in :D. Stom alleen eigenlijk. Ik zit nu met mijn afstudeeropdracht volle dagen in de epoxy, maar heb weinig tijd om de supergee verder te bouwen... :(. Ga het natuurlijk nog wel ff snel proberen!

Anders smijt ik de Micro natuurlijk weer. Doet het nog steeds geweldig!

heb er zin in hoop alleen dat het weer meespeelt bij mijn frequenzen klopt de 2e niet deze is 68 en niet 88
cu henk

Hier ook kanaal 63. En mijn naam is Frank Manders.

Ik hoop wel dat ik die appache op tijd binnen heb. een dag of wat om netjes to bouwen zou niet weg zijn....

Ik hoop ook te komen en tevens mijn bastaard mini-Kiss af te hebben.
(zit nog ff te wachten op Staufenbiel voor de bestuurspulletjes).
Mijn kanalen zijn 63 of 284, maar aangezien ik nauwelijks kan vliegen zal ik wel niet zo lang in de weg zitten. :lol:

sorry heb niet zo veel verstand van kanalen ik zit op 40.775 MHZ is dat wel legaal ? voor de rest staat er op me kristal FM Tx type 40-6 en op de andere kant staat 58 FM Tx

kan iemant mij zeggen welk kanaal dat is :)

MVG MARK

Back