DLG/HLG gezocht

Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede tweedehands dlg. Gezien chronisch tijdgebrek het liefst een vliegklare kist.
Ik hoor het wel.

MVG

Stef

Laatst bewerkt:
Bericht even aangepast Ron. Je hebt gelijk. Laat de DLG's maar komen nu.

Ja Recon, bijkbaar zijn het echte hebbedingetjes.

groeten
Stef

ik heb nog een :
HLG ( Handlaunchglider) , Rumpfrohr aus Kohlefaser , GFK Rumpfboot mit Aufstecknase , Höhen-, Seiten- und Querruder.
Fläche fertig gebaut und bespannt. Profil RG 15 , Flächeninhalt 21,4 dm2 , Abfluggewicht ca 350 g,
Spannweite 1,46m , Rumpflänge 1,15m
liggen.
evt met corona synthesizer ontvanger.
zo compleet als je hem wil hebben

ik hoor het wel of iemand geïnteresseerd is

ps toch wel fijn als mensen dingen zoeken terwijl je zelf aan het opruimen cq uitdunnen bent

Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving maar een foto zegt meer dan duizend woorden naar het schijnt.
Btw, over welk toestel gaat het? fabrikant, type, schade enz ...

Groeten

Stef

het gaat om de apache van valenta.
foto heb ik niet voor handen maar als je op de site van een gestaufde modelhandelaar uit hamburg gaat kijken staat daar een foto.
geen schade gehad en voorzien van Hoogte, richting en rolroeren

De Apache mag weg voor 105 euro zonder ontvanger maar wel met 4 servo's en een accu ( let op 2 jaar niet gebruikt) en voor 125 euro heb je er een nieuwe niet gebruikte 8 kanaals corona synthesizer ontvanger bij.

Ik heb al veel gehoord over deze Nemo. Lijkt me wel een leuk toestelletje te zijn.
Heb je er eentje te koop misschien?
@ Wubbe. De prijs hangt natuurlijk af van het aangeboden toestel. Maar een budget tussen 200 en 300 Eurie moet wel lukken.

Groeten

Stef

Stef,
Ik weet dat er een aantal ex-topkisten te koop zijn, in die prijsklasse. Oa. Een turbo 2007
interesse?

Groeten, Leon

200+ euro voor een Turbo? Die mag dan wel in topconditie zijn.. ;)
Ik heb eventueel een Aspirin te koop, 270 euro of vliegklaar incl. synth. ontvanger en extra accu voor 300 euro..

Leon, kan je wat meer uitleg geven over die "ex-topkisten". Mag eventueel via pb.
Alwin, wat vreemd want enkele dagen geleden was je Aspirin niet te koop (zie pb).

Ik heb ondertussen mijn oog laten vallen op een vliegklare Osiris MK2 (kompleet behalve rx). Vraagrijs is 350 Euro. Morgen eens langsgaan en kistje bekijken.

Groeten

Stef

maar een twister moet je eerst wel dingen aan doen voordat die vliegklaar is, en als dat net zo snel gaat als de aspi....
met andere woorden, dan zit je dus een hele tijd zonder een vliegklare kist afgezien van de mimi ;)

Jij zou 'm toch voor me afbouwen? ;)

Kijk als ik de aspi verkoop van MOET ik wel snel een andere kist anders kan ik nooit meer van jou winnen (alsof ik dat nu wel kan, maargoed ;))
Moet Alex natuurlijk géén levertijd van vier maanden hebben :D

Back