DLG meeting Vlaardingen 8 juni 2008

Hoi Frans,

ik zie dat ik net 9 uur en 40 minuten te laat ben om me voor in te schrijven voor mini....
Nou, dan schrijf ik me wel na in op de dag zelf. :-D

Misschien breng ik ook nog een maat van me mee. Die heb ik 2 weken geleden laten slingeren met mijn DLG en sinds dien is hij helemaal enthousiast. Goh! :-)
Hij is nu bezig met een Spinnin'Birdy. Afgelopen vrijdag binnen gekomen en hij heeft hem nu bijna af. Komend weekend ff de electronica inbouwen en dan invliegen in Vlaardingen?!

BTW. zijn er dan ook mensen aanwezig die mij mijn DLG examen af kunnen nemen? Het wordt tijd dat ik eens een keer mijn brevet ga halen!

Greetz,
Jurgen

;)Inschrijving datum verruimt naar 4 Juni;)

Voor een ieder die was vergeten zich in te schrijven hebben we de datum verschoven.
Inschrijven op de dag kan ook maar voorinschrijven maakt het maken van een indeling wat makkelijker.

@Jurgen
Het is mogelijk om een brevet te vliegen.

Frans

Laatst bewerkt:
Fijn! Ik mag nog meedoen :-)

Voor de volledigheid dan: ik vlieg op kanaal 72 (uitwijk naar 74 mogelijk)

Greetz,
Jurgen

voor de volledigheid: Ik heb nu in beide een synthesizer zitten :D. Nou ja, in de grote moet ik hem nog inbouwen, maar dat moet voor 8 juni wel lukken lijkt me...

ik weet nog niet welk kanaal mijn mini is. ik heb een nieuwe ontvanger besteld maar weet niet welke kristallen ik daarbij krijg, als die ontvanger dan nog nmiet binnen is leen ik er 1 van bart en zit ik dus op de opgegeven kanalen ;)

voor de mensen die snel hun 1s lipo's willen laden, ik neem mn xtwin zender mee, een 135mah lipo is daarmee binnen 10 min. vol.

ik weet nog niet helemaal zeker of ik een model meeneem. mijn zender heeft een beetje een probleem. ik heb een futaba f14 maar de antenneophanging heeft het begeven tijdens het werpen. misschien kan ik een zender lenen van iemand hier uit de buurt en kom ik dus wel. het spul staat al in de lijm dus hopelijk komt het goed ;)

grt

nope. zender kan ik wel van een vaarvriend in emmen lenen. ontvanger heb ik inmiddels ook al. komt helemaal goed ;)

Hoi,

Het *kan* zijn dat ik ook langskom. Hangt er van hoe veel de diesel in prijs zakt donderdag ;-)

Trouwens, ik zit op 35.200 of 35.150... is dat een probleem?

Johan uit Belgie

Martijn

Frans Bal zei:
Deelnemers

Mini
Hans Knippels (75)
Frans Bal (61, 281)
Robert Berends (51 53 54 40MHz)
Philip (64 73)
Sietse van Doorn (78 )
Leon Wubbe (82, 67)
Lucien Kouwenhoven (75)
Bart Rotteveel (83 85 40MHz)
Jurgen maassen (72 74 )
Maat van Jurgen ( ? )
Theo Schoorl (68 70)

Maat van Jurgen?
90-60-90? Of kan ik beter 60-90-60 doen? Schijnt gunstig te zijn voor de werphoogte! Vraag maar aan Loet :-D

Die maat van mij heet Martijn Gielen en hij vliegt op kanaal 74 of 72 (de inverse van mijn kanaalkeuze dus :-) )

Greetz,
Jurgen

Hoi Johan,
Als je wellicht,eventueel, misschien komt. met welke klasse doe je dan mee Mini of F3K of beide?

Robert en Jurgen,
Brevet vliegen kan, de examinatoren zijn er al klaar voor.
Ik wil jullie vragen zelf de formulieren uit te draaien en alvast in te vullen, nee niet het gedeelte voor de examinator dus.;)
Vergeet je KNVvL lidm.kaart niet.

Raymond,
Vlieg je ook Mini?

Groeten

Frans

Raymond,
Vlieg je ook Mini?
Nope, ik heb mijn bonsai niet meer (verkocht). Helaas moet je soms keuzes maken. Alleen F3K dus.

Vandaag nog even lekker met Kuip staan oefenen. Gooien ging knudde, maar wel bijv. een vlucht van 6 minuten waarbij ik niet hoger dan 20m heb gezeten, of een vlucht waarbij ik iets van een minuut lang op 4 meter heb gehangen. Heerlijk, dat gepruts.

Laatst bewerkt:
Back