DLG meeting Vlaardingen 8 juni 2008

Ik had ook een corona synth 4 kanaals in de mini. Die heeft geen kik gegeven. prachtig! twijfelde ook niet 1 keer om hoog nog ff door te draaien :).

de grote had een corona synth 6 kanaals. wat daar mee mis is gegaan weet ik vooralsnog niet.... :(.

Super

Ja, het was weer erg leuk. Er werd behoorlijk goed gevlogen en heb verschillende kisten heel hoog zien zitten (Sietse, Jurgen, Frans, Theo schieten me zo te binnen, maar wellicht dat er nog meer waren).

Ik zelf was te veel met 'sturen' bezig.....er valt nog veel te oefenen...

Frans en Hans nog bedankt voor een fijne relaxte dag !!!

Cheers

Bart

Ech nie

Martijn, troost je met de gedachte dat we hadden gewonnen als ik mijn kist wel gevangen had...

Dus niet, as ons team geen buiten landing van 40 sec had gehad dan hadden wij lekker gewonnen.:p
Ach, as is verbrande turf, toch.:rolleyes:

Frans

Toch blij!

Oh, ik dacht dat je dat zei.

Belangrijkste is dat ik weer eens lekker hoog gezeten heb met mijn Mini, en daar ben ik erg blij om. Dat leek vorig jaar nog onmogelijk.
Ik ben dus vooruit gegaan!! :thumbsup:

Leon

(Dat jullie iets tegen buitenlanders hebben begrijp ik niet ;) )

Spierpijn?

Trouwens, ik heb wel een beetje spierpijn in mijn werparm en schouder.
Ben ik de enige? Ik heb wel bijna de hele dag staan smijten, dus da's wel logisch.

Die ALDI celletjes van 150 mAh houden het dus een hele dag smijten uit! Prima dus, en dat voor die prijs.

Leon

klinkt bekend ik heb wel regelmarig bijgeladen maar elke keer rond de 20 - 25mah en dat 2 keer. spierpijn had ik donderdag al in mn rug, werd alleen maar erger ;)

he sietse

als het wel de ontvanger is geweest ,geef dan even een seintje

ER ZIJN ER NET 3 ONDERWEG NAAR MIJ :hammer:

groeten arnold (de twister is voor 50% weer klaar );)

hierbij nog een leuke foto van gisteren:

img1491rm2.jpg

Uitslagen

En ja het is weer gebeurd, het rekenspook heeft weer toegeslagen.
Gelukkig zonder invloed op de ranglijsten.
Hier is dan de uitslag van de gehouden "wedstrijdjes"

Uitslagestafette.jpg

UitslagAULD.jpg

Groeten

Frans

spannende verhalen en foto's

Zoals jullie al vernomen hadden, was het erg leuk in Vlaardingen.
Het was super weer. Maar Loet wilde volgens mij wat foto's en wilde verhalen horen. Nou, bij deze.

Er waren wat mid-airs. Een daarvan heb ik op de gevoelige plaat vast weten te leggen:
image3032.jpg

Gelukkig was er weinig schade :-)

Gekke bekken werden er ook hier getrokken:

image3020.jpg

Willen jullie nog meer foto's zien? Kijk dan op deze site:
Picasa-webalbums - Jurgen - Vlaardingen D...

Greetz,
Jurgen

en ik begin steeds beter te gooien lees ik daar?? bedankt :lol: erg leuke foto's :D
maar je hebt wel gelijk, alleen mijn worpen zijn nog niet helemaal constant. daar moet ik nog aan werken, eerst een nieuwe ontvanger erin

Laatst bewerkt:
Robert,

Leuk verslag, bedankt.:D

Jurgen,

Zeker prima plaatjes. Ik heb ze al van picasa geript ;)

Hoi Bart, je was me "net" voor.

Frans

Back