Gelukkig zat ik er naast
.
Met de gain regel je wel de sterkte van de gyro, maar die stuurt dan de servo waar het op aangesloten zit aan en dan maakt het blijkbaar niet uit welke op welk kanaal op de ontvanger het zit. Weer wat geleerd.
Gebruik je een vliegtuig of een heli programma?
Het is overigens voor de gain kabel het "signaal" pinnetje inderdaad, ik dacht dat daar de + zat, sorry
Is de servo digitaal of analoog? Bij analoog moet de DS switch op "off" anders schijnt je servo uit te roken.
Met de switch DR regel je de richting van correctie ( = reverse switch).
Verder is het een kwestie van uitproberen. Met de "limit"regel je de maximale servo uitslag. Met de delay de snelheid van correctie ( als die te snel staat gaat de servo "waggen", als die te langzaam staat gecorrigeerd die niet genoeg).
Als het goed is heb je dan op je zender een knopje om de gyro al dan niet in heading hold te zetten ( bij mij linksboven flap/gyro, zou dat vliegtuig/heli programma afhankelijk zijn?). In je zender moet je dan in het gyro scherm bij 0 (knop op uit) een waarde onder 50% zetten en bij stand 1 ( aan) eentje boven de 50%.
ALTIJD initialiseren met hh mode aan ( dus gyro knopje op 1).
Dat was het wel zo'n beetje, kom je hier mee verder?
Hoi,
Arthur.

Met de gain regel je wel de sterkte van de gyro, maar die stuurt dan de servo waar het op aangesloten zit aan en dan maakt het blijkbaar niet uit welke op welk kanaal op de ontvanger het zit. Weer wat geleerd.
Gebruik je een vliegtuig of een heli programma?
Het is overigens voor de gain kabel het "signaal" pinnetje inderdaad, ik dacht dat daar de + zat, sorry

Is de servo digitaal of analoog? Bij analoog moet de DS switch op "off" anders schijnt je servo uit te roken.
Met de switch DR regel je de richting van correctie ( = reverse switch).
Verder is het een kwestie van uitproberen. Met de "limit"regel je de maximale servo uitslag. Met de delay de snelheid van correctie ( als die te snel staat gaat de servo "waggen", als die te langzaam staat gecorrigeerd die niet genoeg).
Als het goed is heb je dan op je zender een knopje om de gyro al dan niet in heading hold te zetten ( bij mij linksboven flap/gyro, zou dat vliegtuig/heli programma afhankelijk zijn?). In je zender moet je dan in het gyro scherm bij 0 (knop op uit) een waarde onder 50% zetten en bij stand 1 ( aan) eentje boven de 50%.
ALTIJD initialiseren met hh mode aan ( dus gyro knopje op 1).
Dat was het wel zo'n beetje, kom je hier mee verder?
Hoi,
Arthur.