De afgelopen dagen ben ik op vakantie geweest. Daar had ol wat spullen om te vliegen naar mee gebracht. Ik vlieg al tijden met mijn Trex zonder ooit schade te hebben gehad. Tot afgelopen zondag. Ik vloog weer eens vrolijk tot mijn lipo bijna leeg was. Na de landing liet ik mijn zender zien aan een man die stond te kijken.
Daarbij zet ik met m'n stomme kop de zender in een ander modelmenu terwijl de Trex nog aan staad
Hij toerde razendsnel op en voor dat ik het door had vloog hij weg en crashte vlak voor een caravan. Ik was allang blij dat er niemand geraakt was, er stonden veel kinderen te kijken en hij schoot er rakelings tussendoor. Nadat ik door had wat er gebeurd was liep ik naar mijn Trex. Ik verwachte dat hij volledig in puin zou liggen maar wonder boven wonder was er alleen een pootje van het skidje afgebroken. Die heb ik gelijmd en na een grondige controle van alle onderdelen vliegt hij weer prima.
Jammer genoeg heb ik die avond de lipo uit de Trex gemold met een bestuurloos geraakte EZ. Hij dook van minstens 150 meter recht naar beneden wat de lipo niet overleefde. Jammer, de lipo had ik donderdag gekocht en heeft maar 5 a 6 keer gevlogen.
Foto's van mijn Trex op de camping volgen nog in dit topic!
gr,
niels
Daarbij zet ik met m'n stomme kop de zender in een ander modelmenu terwijl de Trex nog aan staad

Jammer genoeg heb ik die avond de lipo uit de Trex gemold met een bestuurloos geraakte EZ. Hij dook van minstens 150 meter recht naar beneden wat de lipo niet overleefde. Jammer, de lipo had ik donderdag gekocht en heeft maar 5 a 6 keer gevlogen.
Foto's van mijn Trex op de camping volgen nog in dit topic!

gr,
niels