Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals Femmo zegt, ben ik het inderdaad gaan gebruiken om de poster te laten zien dat zijn bericht of het werk dat hij laat zien, gewaardeerd wordt,
zonder het topic te vervuilen met posts met alleen maar "".
Het zou misschien een idee zijn om het woord Leuk, wat inderdaad meer iets van Facebook is, te vervangen door een plusje o.i.d.
Zon serie met; prachtig, mooi werk, knap hoor, ik geniet er van etc....dat helpt de info dichtheid van een draadje wel om zeep vind ik.
Omdat heel veel mensen op een of andere manier hebben besloten dat hier niet leuk meer is/ niet eerlijk gemodereerd wordt/andere forummers onheuse dingen roepen. Op fb is veel verder gegaan.
Daardoor hier stiller waardoor het minder leuk is.
Daardoor gaan mensenwaardoor het stiller dus minder leuk is
Etc
Uiteindelijk zijn het de leden die het hier gezellig moeten maken. Inderdaad het modereren gebeurd niet altijd even eerlijk en het uiterlijk mag wel eens op de schop.
Wie weet wordt het weer eens wat hier. Een goed nederlandstalig forum is toch een stuk leuker dan al die verschillende facebook groepjes . . .