Draadje sluiten! a.u.b. Odoorner Luchtvaart Club Fly-In 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
hejjj
dat gaat helemaal goed komen

@Alex, bouw er maar een koppelhaakje in, neem ook een paar heel makkelijk te slepen 4 meter zwevers mee ;-)

Heren, heren, wees er op tijd bij! Ik kan het niet vaaaak genoeg dubbel-uppen!

Gisteren avond nog even gevlogen en gepicknickt. heerlijk weer!
Stokbroodje, kaas.... en bakkie pleur!
De rust, de krekels... en de stilte van de pruttelende brandstofmotor... ongeëvenaard!

Wild vliegen met een milieuvergunning...
Nou, wat wil je nog meer! Odoornerveen!

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook zaterdag en zondag. Nog geen idee met welke toestellen.... dat zal het weer bepalen.

Heb ik jaren terug in Michelstadt op een vliegshow gezien, Frank versteeg met een extra 300 en 2 kunstvluchtslepers erachter. na de start rolde hij in rugvlucht en trok de zwevers zo naar 2 kilometer... vervolgens melde hij per boordradio dat hij vertikaal naar beneden zou komen.. zag er stoer uit..

Hmmm, ik moet nog steeds de sleephaak in de 3.05 meter Extra bouwen (ZDZ160) maar ik ben nog geen geoefende sleper, ik weet niet of dat een bezwaar is?:D (power heeft ie zat:p)

@Ado,
Wel de inschrijving voor het camperen (+ vliegen) is bijna vol.
Inschrijving voor alleen vliegen inmiddels een fors aantal, met daar bij een aantal bezienswaardige kisten.
Maar je bent zeker welkom. Je kan je van tevoren aanmelden bij het eerder genoemde emailadres in het draadje, of op de bonnefooi.
Als je wilt vliegen, dan kan je je in het clubgebouw inschrijven, registreren.

Heb zojuist begrepen dat de Scale Blèriot van de historische Kanaalvlucht herdenking, op bezoek komt!
Spectaculaire kist.

Leuk! Ben nog nooit op een Fly in geweest dus ik ben benieuwd.
Ik kom op zaterdag langs.

Andries

Hallo.

Hoe zit het met het nachtvliegen.
Zo ja dan kom ik zaterdag avond nog.
Met mijn nieuwe nachtvliegspeeltje.

Han.

Wel er is een nachtvliegactie!
Gaat opgezet worden. Er zou een reactie van een clublid komen... daar wacht ik nog even op.
Iets met limbo-vliegen... vast leuk.

Dus.... Zijn er nachtvliegers?... Kisten mee is het devies!!!!

tuurlijk kan nachtvliegen ;)
nu ik het lees, moet volgende week maar eens mijn zagi weer klaarmaken met lichtjes erop.. ligt ook al te lang stil.

Ik zou nog ff snel mijn 110cm extraatje van leds kunnen voorzien.......:)

Han...
Zoals de Engelsen zeggen... don't mention the war...
Je hebt blijkbaar iets losgemaakt

Ze zeggen dat vliegtuigen met lampjes lichter zijn :mrgreen:

Heren,
Het beloofd weer een hele gezellige fly-in te worden.
Bijna 50 aanmeldingen, met een groot variateit aan modellen.
Zaterdag een heerlijke grote BBQ, Zondag voor de vliegers gratis ontbijt.
Voor de vrijdag en zaterdag avond, wordt er nachtvliegen georganiseerd, met o.a. limbo lichtslang vliegen, voor de echte waaghalsen zijn er zelf kleine prijzen te verdienen.
het vliegveld is voorzien van stroom en water, en de modellen kunnen ondergebracht worden in leger tenten.
De camping op het vliegveld is vol, maar er zijn voldoende mini campings dicht bij.
Vliegers zijn altijd welkom, dusssss.
Neem vooral veel gezelligheid mee.
Spreek jullie snel.
Groetjes,

Patrick Sloot.

100_3381.jpg

100_3384.jpg

http://www.modelbouwforum.nl/forums/algemeen-modelvliegen/90643-nachtvliegen-met-playboy.html

Han.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back