Draadje sluiten! a.u.b. Odoorner Luchtvaart Club Fly-In 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal de Big Jim en de grote charter meebrengen dan kunnen we in ieder geval de para's droppen.
En de mini mag voor de nachtvluchten als het gerstenat niet voordringd.

Beste Gertjan en andere vliegers,
Iedereen is van harte welkom, dus kom gerust langs op ons vliegveld, in het mooie Drenthe.
S'morgens kan er al gevlogen worden, dus je kunt komen waneer je wilt.

Groetjes Patrick Sloot.

Zo voor zondag, mijn charter van zolder gehaald.
Have fun.
Met een kleine 500 watt.

000_0002.jpg

000_0001.jpg

Als het mooi weer is vlieg ik toch liever met wat anders.
Maar we zullen zien.

Han.

Hoi,

Het gaat een beetje bud weer worden geloof ik. Komen doe ik. Sterker nog, ik kom ga over zo'n 14:00 uur rijden.
Ben benieuwd. mijn vrouwtje gaat ook mee en we slapen in de tent.

Voor het nachtvliegen heb ik een Formula One flyer (Disc) met lichtjes en ik ga mijn parkmaster vol plakken met action lichtjes. Wie weet...

Doei!!!! Tot morgen
Thierry

hmmmmm

voor mij staat het voor zondag op de planning.
maar het weer moet wel een beetje redelijk zijn.

op 1 dag heen en wee was toch al mijn planning

zondag zijn de voorspellingen wel goed, zaterdag iets minder. ik kom morgen in iededr geval even langs op het fietsie :mrgreen:

Of ik morgen kom bekijk ik morgen ochtend ;) Zondag (tenzij het weer nog compleet omslaat) ben ik er zoiezo.

Is het veld weer een beetje opgedroogd na alle regen van vanochtend? Het waaide nog flink dus dat helpt weer. Weer voor morgen lijkt best goed (op die 18 graden na dan ;)) Nu nog even kijken welke toestellen mee gaan.....

Heerlijk!!

Allemaal,

Ik heb genoten!! Mijn vrouw was deze keer mee en heeft eindelijk eens mogen meemaken in wat voor wereld deze hobbyisten als wij bezig zijn. Doch, ze vond het leuk, maar volgend jaar niet meer. Maar in ieder geval heeft ze meer begrip gekregen voor de passie van het modelvliegen.

Ik bedankt de organisatie voor de gastvrijheid en het overvloedige voer. Goed verzorgd allemaal. Jammer van Zaterdag met de harde wind, maar toch een aantal keren gevlogen met de harde wind. We wisten van de vorige keren dat dit niet heel erg was omdat de wind bij dit veld altijd strak is. Dus geen problemen met landen.

Zondag was goed. Veel kisten en publiek. Leuk, want daar doe je het toch ook een beetje voor. Mijn broer z'n zoon die verhuist is wordt nu lid van Odoorn. Zo blijft er een klein beetje familie bij de OLC.

Tot volgend jaar!!! By the way. Ik ga toch maar een andere prop op de Eagle zetten, want dit was eigenlijk toch een beetje te gek. Bewaren doe ik 'm wel want in Duitsland lusten ze er pap van.

PS. Mooie foto's die de fotografen gemaakt hebben. Top and Thanx!!

Greetz,
Thierry

Na regen komt zonneschijn en dat was er zondag voldoende om in een gezellige drukte leuk te kunnen vliegen (met de Parkzone Mustangs).

Hulde!

Zo Odoorn zit er weer op.
Het was er erg!!!! gezellig.
Veel gevlogen dus het kan niet stuk.
Al was zaterdag avond wel effe een dipje voor mij.
Maar later in de tent veel lol gehad.
Dus dat maakt veel goed.
Dus jongens en meisjes tot volgend jaar.

En de foto makers bedankt.
Maar nu heb ik Herman helemaal gemist, hoe kan dat nu.
En nog een klein filmpje van de Demoiselle van Henk van Hoorn.
De wachters zijn echt beloond.
Helaas geen start accu camera leeg.

Groeten Han.

Laatst bewerkt door een moderator:
mmh, had ik toch nog iets later moeten weggaan...... ik had niet gedacht dat de wind nog zover zou zakken.

Han, herman gemist? Wie? Mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back